Wie heeft er een plekkie?!

Auteur Topic: Wie heeft er een plekkie?!  (gelezen 14949 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

amb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 274
  • wat moet dat moet
Reactie #40 Gepost op: 30 juni 2005, 21:11:07
wie anders ;D


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #41 Gepost op: 30 juni 2005, 22:39:08


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #42 Gepost op: 30 juni 2005, 22:41:47
Ik weet dat er plannen zijn voor een forumdag,en dat er een half jaar gelden voorzichtige plannen zijn gemaakt bij mij thuis.  ::) ::)
En dan houdt alles op  ;D


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #43 Gepost op: 30 juni 2005, 22:55:06
Ik weet dat er plannen zijn voor een forumdag,en dat er een half jaar gelden voorzichtige plannen zijn gemaakt bij mij thuis. ::) ::)
En dan houdt alles op ;D


Wat fijn dat je jezelf zo spontaan aanbied om bij jouw thuis het forumdagje te houden.  ;D  Dat had ik nou niet van je verwacht ::)  Maar goed, ik zal je een klein beetje helpen. Ik ben in onderhandeling met iemand, maar ik heb helaas nog geen antwoordt gehad, dus ik wacht nog een paar dagen af en zal hem dan nog eens bellen.  ;D


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #44 Gepost op: 30 juni 2005, 23:12:51
Ik weet dat er plannen zijn voor een forumdag,en dat er een half jaar gelden voorzichtige plannen zijn gemaakt bij mij thuis.  ::) ::)
En dan houdt alles op  ;D


En wat je verder nog weet is dat we druk op zoek zijn en dat we nog geen plekkie hebben (vandaar deze topic ;D) en hoe het programma eruit gaat zien hangt weer af van de locatie, dus zijn we weer net zo ver als een half jaar geleden bij jou. ::)

Maar als je zo lief wilt zijn tijdens mijn afwezigheid aanspreekpunt te blijven, dan ben je een schatje. ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #45 Gepost op: 1 juli 2005, 16:25:25
dan ben je een schatje. ;)
dat hoor ik meer hier  ;D ;D

Maar gedurende Jorrin haar vakantie kan een ieder bij mij terecht voor ideeen.En ik zal ze doorspelen naar Jorrin  ;)


logisch

  • Gast
Reactie #46 Gepost op: 1 juli 2005, 23:50:49
Wij hebben er geen bezwaar tegen om ons gebouw hiervoor ter beschikking te stellen.
Het ligt in Breda, 10 minuten wandelen vanaf het station.
Bel gerust naar ons afdelingsbureau en vraag naar René of anders Michel van het promoteam.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #47 Gepost op: 1 juli 2005, 23:54:07
Wij hebben er geen bezwaar tegen om ons gebouw hiervoor ter beschikking te stellen.
Het ligt in Breda, 10 minuten wandelen vanaf het station.
Bel gerust naar ons afdelingsbureau en vraag naar René of anders Michel van het promoteam.
Kijk hier kunnen we wat mee  ;)

Mogelijk dat je het telefoonnummer door kan mailen naar Peter.van.Dijkhuizen@freeler.nl
En dan zorg ik dat het telefoonnummer bij Jorrin terechtkomt,alvast bedankt voor het meedenken Logisch  ;)


logisch

  • Gast
Reactie #48 Gepost op: 1 juli 2005, 23:57:19
Wordt geregeld


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #49 Gepost op: 1 juli 2005, 23:58:36
Kijk hier kunnen we wat mee  ;)

Mogelijk dat je het telefoonnummer door kan mailen naar Peter.van.Dijkhuizen@freeler.nl
En dan zorg ik dat het telefoonnummer bij Jorrin terechtkomt,alvast bedankt voor het meedenken Logisch  ;)

Moet je wel wachten tot over 4 weken, want ik knijp er over 3 uurtjes tussenuit. ;) Maar inderdaad alvast bedankt en mocht je alvast iets kwijt willen... je kent hem: Peter 71. :D