Nuclear Security Summit #NSS2014 - Nederland 23 t/m 26-03-2014

Auteur Topic: Nuclear Security Summit #NSS2014 - Nederland 23 t/m 26-03-2014  (gelezen 399103 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #130 Gepost op: 29 januari 2014, 18:33:01
Citaat van: Highfield link=msg=1240794 date=1391013140
Nog maar een tweetje dan? HIT let op ;)


@VNONCWWest Vanmiddag infobijeenkomst bereikbaarheid bedrijfsleven #DenHaag en bedrijvengebieden rond #A4 #A44 op 24 en 25 maart
.
Ik weet ook al dat er een bedrijf is dat al ontheffing heeft gekregen vanwege zijn/haar werkzaamheden  O0
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #131 Gepost op: 29 januari 2014, 20:31:47
Kunnen ze deze poppenkast niet beter op de Veluwe of in het hoge noorden van het land houden.
Ipv. juist in de randstad waar het land juist de grootste economische winsten behaald en de overlast juist het grootst zijn.
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #132 Gepost op: 29 januari 2014, 20:35:57
Citaat van: amstaf3 link=msg=1240855 date=1391023907
Kunnen ze deze poppenkast niet beter op de Veluwe of in het hoge noorden van het land houden.
Alsjeblieft zeg, laat die poppenkast maar daar... die hoeven wij hier niet. e050 Maar het was volgens mij al aangedragen: op de Veluwe en in het noorden van het land zijn de faciliteiten er niet voor. Waar laat je 5000 delegatieleden, 3000 journalisten etc.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #133 Gepost op: 29 januari 2014, 20:38:32
Citaat van: Stefan Verkerk link=msg=1240857 date=1391024157
Alsjeblieft zeg, laat die poppenkast maar daar... die hoeven wij hier niet. e050 Maar het was volgens mij al aangedragen: op de Veluwe en in het noorden van het land zijn de faciliteiten er niet voor. Waar laat je 5000 delegatieleden, 3000 journalisten etc.

Staat vast ergens op de Veluwe wel een kazerne leeg. Kan het hele zooitje slapen.

Maar we gaan weer gewoon verder in DenHaag. Daar is het en daar kunnen we niks aan gaan veranderen. Het is maar een klein weekje overlast.


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #134 Gepost op: 29 januari 2014, 22:29:04
Citaat van: dielangemotormuis link=msg=1240859 date=1391024312
Staat vast ergens op de Veluwe wel een kazerne leeg. Kan het hele zooitje slapen.

Maar we gaan weer gewoon verder in DenHaag. Daar is het en daar kunnen we niks aan gaan veranderen. Het is maar een klein weekje overlast.

Dat weekje overlast is leuk voor diegene die met blauw mogen rijden maar verder niet voor beroepsmatig veel mensen die daar moeten werken en nu onzinnig in files moeten staan.
Daar wordt totaal niet over nagedacht
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #135 Gepost op: 29 januari 2014, 22:33:04
Citaat van: amstaf3 link=msg=1240891 date=1391030944
Daar wordt totaal niet over nagedacht.
Daar wordt wel over nagedacht, alleen ben jij het niet eens met de keuze die daarin gemaakt is. Dat is heel wat anders.  ::)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Highfield

  • Zeeofficier Koninklijke Marine
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,016
Reactie #136 Gepost op: 29 januari 2014, 22:50:35
Citaat van: amstaf3 link=msg=1240891 date=1391030944
Dat weekje overlast is leuk voor diegene die met blauw mogen rijden maar verder niet voor beroepsmatig veel mensen die daar moeten werken en nu onzinnig in files moeten staan.
Daar wordt totaal niet over nagedacht

Met alle respect, maar dit is kenmerkend voor een Randstedeling. Men wil alle voorzieningen op de straathoek, het meeste en het beste OV, alle plezier en vertier op een kwartiertje reistijd. Het land houd op ten oosten van Utrecht, de mensen die daar leven die komen maar naar Amsterdam als ze vermaak willen. Maar als er iets is wat overlast oplevert dan moet dat maar in de provincie, of het liefst ergens waar men er zelf geen last van heeft.

Ik als niet-Randstedeling heb daar echt een broertje dood aan. Als je het centrum van het land wil zijn in àlles wat het dagelijks leven te bieden heeft, dan slik je ook maar de consequenties die dat zo af en toe kan hebben. Waar hebben we het over, 3 dagen met een beetje extra file? Moet je eens proberen om op een willekeurig moment in het jaar van Groningen naar Enschede te reizen, dan ben je sneller via Duitsland omdat alle snelwegen en spoorlijnen in Nederland op de Randstad gericht zijn.
Bijdragen op persoonlijke titel.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #137 Gepost op: 29 januari 2014, 22:51:08
Citaat van: amstaf3 link=msg=1240891 date=1391030944
Dat weekje overlast is leuk voor diegene die met blauw mogen rijden maar verder niet voor beroepsmatig veel mensen die daar moeten werken en nu onzinnig in files moeten staan.
Daar wordt totaal niet over nagedacht
Het is voor mij niet leuk, ondanks dat ik wel ergens met blauwe lampjes aan mag rijden, maar ik woon in de Haarlemmermeer en dus in een afgesloten gebied. Ik moet dus ook rekening houden met extra reistijd om, om 0600 uur op mijn werk te zijn in Amsterdam. Op mijn terugreis moet ik ook een wereldreis gaan maken omdat alle afritten zijn afgesloten.

Maar mij hoor je verder niet zeuren, ik heb het geaccepteerd omdat je er toch helemaal niks aan kan veranderen.


ArjanSPL

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 324
  • Schiphol-fiel, HV Geïnteresseerd
Reactie #138 Gepost op: 29 januari 2014, 23:01:15
en, ik heb het geaccepteerd omdat je er toch helemaal niks aan kan veranderen.

Inderdaad!
Ik anticipeer er gewoon op en heb gister een veld bedje gekocht en een nieuwe slaapzak en overnacht gewoon 3/4 dagen op de luchthaven scheelt me ook reistijd.

Ja het is vervelend, is het 't einde van de wereld? Zeker niet, daarnaast... Zo maak je nog eens wat mee, anders wordt het ook maar saai:-)


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #139 Gepost op: 29 januari 2014, 23:04:26
En in Nederland willen we toch ook kunnen profiteren van de veiligheid op Nucleair gebied, toch? Dan zullen we daar ook wat voor over moeten hebben. We zitten nu eenmaal bij een aantal clubs en daar zul je ook soms wat voor moeten doen. Elk voordeel heeft zijn nadeel  ;)