Nuclear Security Summit #NSS2014 - Nederland 23 t/m 26-03-2014

Auteur Topic: Nuclear Security Summit #NSS2014 - Nederland 23 t/m 26-03-2014  (gelezen 400259 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

StephanL

  • Apirant Beveiliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Citaat van: Ids link=msg=1253131 date=1395522492
Aankomst Chinese delegatie Noordwijk
Wesley Mooijekind
Zag deze stoet toevallig ook langskomen in Katwijk

Was op weg naar vliegveld Valkenburg toen er een kruising werd afgezet. Heb er ook een filmje van, gemaakt met mijn foon, maar dit is beter kwaliteit.

Wist niet eens wat ik had gezien, totdat ik hoorde dat de Chinese delegatie is aangekomen in Nederland en Noordwijk.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Citaat van: Gelderland link=msg=1253228 date=1395570796
Is waarschijnlijk een eis van de Chinese delegatie. Continue een ambu in de buurt, anders komen we niet...

Dit is de enige juiste conclusie. Het is een eis van de betreffende delegatie.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #502 Gepost op: 23 maart 2014, 12:35:38
Marine patrouilleert voor Nederlandse kust tijdens NSS

Drie schepen en teams van de Maritieme Special Forces (MARSOF) van het Korps Mariniers zijn op zee ingezet voor de Nuclear Security Summit 2014. De marine levert daarmee zowel op zee als op land een belangrijke bijdrage aan de bescherming van de 58 wereldleiders en duizenden delegatieleden die ons land bezoeken.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #503 Gepost op: 23 maart 2014, 12:41:08
Wanneer worden de meeste wereldleiders verwacht? Vandaag al of morgen pas?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Jims

  • o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,981
Reactie #504 Gepost op: 23 maart 2014, 12:44:17
Citaat van: silque link=msg=1253261 date=1395574868
Wanneer worden de meeste wereldleiders verwacht? Vandaag al of morgen pas?

Deelnemers nucleaire top arriveren op Schiphol
Hoge functionarissen van Nigeria, Georgië, Canada, Singapore, Kazachstan, Indonesië, Armenië en Japan arriveren zondag op Schiphol voor de nucleaire top of ze zijn inmiddels al gearriveerd.

Dat heeft een woordvoerder van de organisatie zondag laten weten. De Amerikaanse president Obama zal maandag rond de klok van 8.00 uur landen op Schiphol.

De Chinese president Xi Jinping is al sinds zaterdag in Nederland in verband met een staatsbezoek. In totaal worden op de top meer dan vijftig staatshoofden, regeringsleiders, ministers en andere hoge functionarissen verwacht.

Bron: http://www.nu.nl/binnenland/3733485/deelnemers-nucleaire-top-arriveren-schiphol.html
If you can dream it, you can do it.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #505 Gepost op: 23 maart 2014, 12:44:45
Ik kan alle maatregel wel begrijpen maar krijg ook een behoorlijk poppenkast gevoel bij het zien van de diverse filmpjes. Soms zodanig dat ik bijna opzoek ga naar de stickers Kinderbeestfeest en wij gaan naar Madurodam......

Ach het zal allemaal wel een reden hebben en een wereldleider bebloed op de dam.... daar zit ook niemand op te wachten.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Reactie #506 Gepost op: 23 maart 2014, 12:55:29
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1253269 date=1395575085
Ik kan alle maatregel wel begrijpen maar krijg ook een behoorlijk poppenkast gevoel bij het zien van de diverse filmpjes. Soms zodanig dat ik bijna opzoek ga naar de stickers Kinderbeestfeest en wij gaan naar Madurodam......

Ach het zal allemaal wel een reden hebben en een wereldleider bebloed op de dam.... daar zit ook niemand op te wachten.

Ja en dan heb je dit verhaal van een vroegere hoogste baas.

http://www.welingelichtekringen.nl/opinie/292229


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #507 Gepost op: 23 maart 2014, 13:00:04
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1253269 date=1395575085
Ik kan alle maatregel wel begrijpen maar krijg ook een behoorlijk poppenkast gevoel bij het zien van de diverse filmpjes. Soms zodanig dat ik bijna opzoek ga naar de stickers Kinderbeestfeest en wij gaan naar Madurodam......

Ach het zal allemaal wel een reden hebben en een wereldleider bebloed op de dam.... daar zit ook niemand op te wachten.
Mooi hè, dat een land als nederland zit zo kan neerzetten. ::)


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #508 Gepost op: 23 maart 2014, 13:15:34
Kinderdijk zal ook worden bezocht  heb ik begrepen  :)
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #509 Gepost op: 23 maart 2014, 14:30:19
Op zich, Peter, is het natuurlijk best wel een prestatie daar is iedereen het wel over eens. Alleen zijn er dingen dat ik bij mezelf denk dat er enerzijds schromelijk overdreven wordt en anderzijds over zaken niet is nagedacht, althans zo lijkt het af en toe.

Voor de top is de halve randstad dicht getimmerd, hebben we weer grenscontroles en ligt de marine nagenoeg met hun schepen op het strand. Dan komt er een Chinese President naar de dam, worden er met een rotgang schermen neer gezet zodat hij bij aankomst geen zicht heeft op een demonstratie en bij vertrek van diezelfde Dam kun je hem bijna zoenen zo dichtbij kun je komen....

Maar een regeringstoestel op de foto zetten op de Polderbaan..... daar hebben we dan weer een noodverordening voor zodat je niets eens in de Haarlemmermeer mag verblijven met spullen die je nodig hebt om ook van flinke afstand een foto te kunnen maken, nee een foto is levensbedreigend maar de president van china zoenen ach dat moet dan bijna kunnen.....

Kortom soms een behoorlijk hoog poppenkast gehalte maar nogmaals het zal allemaal noodzakelijk zijn al denk ik dat het best allemaal hier en daar wat minder kan en mag en op andere momenten best wel wat meer.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend