Nuclear Security Summit #NSS2014 - Nederland 23 t/m 26-03-2014

Auteur Topic: Nuclear Security Summit #NSS2014 - Nederland 23 t/m 26-03-2014  (gelezen 399369 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
https://www.youtube.com/watch?v=x-dWAFGcgW0
Afhandeling vliegtuigen delegaties NSS
Amsterdam Airport Schiphol
Gepubliceerd op 24 mrt. 2014
Citaat
Tijdens de NSS worden de delegaties ontvangen en de vluchten afgehandeld door de KLM, Aviapartner en Swissport.
Samen sterk in de hulpverlening!


Folkert

  • Student
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
Reactie #621 Gepost op: 24 maart 2014, 19:27:56
Citaat van: Golly link=msg=1253663 date=1395684726
De Geneeskundige eenheden (GHOR) staan daar niet. Ik neem aan dat je een defensie eenheid bedoelt?
Aangezien er voertuigen van een geneeskundige eenheid van defensie op die foto staan ga ik daar in ieder geval van uit  ^-^


Mahad

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 248
Reactie #622 Gepost op: 24 maart 2014, 19:32:59
Citaat van: Folkert link=msg=1253670 date=1395685676
Aangezien er voertuigen van een geneeskundige eenheid van defensie op die foto staan ga ik daar in ieder geval van uit  ^-^
Ik weet dat Defensie vandaag in ieder geval meerijd met de GHOR-Tourans. Stonden bij o.a. bij de demonstratie op het Malieveld.
That's just the way it is.


mauster

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #623 Gepost op: 24 maart 2014, 19:46:33
Boven Ridderkerk/Alblasserdam vliegen al de hele dag 2 apaches. Weet iemand waarom ze juist hier vliegen en niet dichter bij Den Haag?

Apache heeft meer nut in de buitenste beveiligingsring  ( bewapening tegen laag inkomende projectielen (alles wat kan inkomen vliegen)) ... Politiehelikopter zal eerder boven de stad zitten ivm surveillance...

Je kan een leuk lijstje maken met welke functie welk type helikopter heeft tijdens deze .... Elk type heeft zijn specialiteit.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #624 Gepost op: 24 maart 2014, 19:59:50
Citaat van: TimHoek link=msg=1253664 date=1395684813
Boven Ridderkerk/Alblasserdam vliegen al de hele dag 2 apaches. Weet iemand waarom ze juist hier vliegen en niet dichter bij Den Haag?
Boven de regio Den Haag hoef deze dagen geen ballon op te laten zonder dat het gezien wordt. Zo goed wordt het daar bekeken. De Apaches zullen dus een taak hebben die verder weg ligt. Ze zijn vandaag al waargenomen van Woerden tot de Belgische grens.


Gast

  • Gast
Reactie #625 Gepost op: 24 maart 2014, 20:03:48
Er zijn bepaalde gebieden toegewezen waarin gepatrouilleerd wordt, niet specifiek alleen bij Den Haag.


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #626 Gepost op: 24 maart 2014, 20:44:25
Obama in Amsterdam, een fotoreportage die ik heb gemaakt: http://stefanverkerk.nl/nieuws/10000/president_obama_bezoekt_amsterdam/

Enkele opvallende plaatjes:


5 op een rij.




President Obama links in het midden.


Marine One(?)


The Beast
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Reactie #627 Gepost op: 24 maart 2014, 20:49:36
Citaat van: Stefan Verkerk link=msg=1253685 date=1395690265
Obama in Amsterdam, een fotoreportage die ik heb gemaakt: [fotos]

Ik vind dit ook een erg mooie foto, met die vogel erop.
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


Jims

  • o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,981
Reactie #628 Gepost op: 24 maart 2014, 21:15:06
'Agenten onaanvaardbaar verwaarloosd op NSS'
''De politieagenten die voor de nucleaire top werken worden voor een deel onaanvaardbaar verwaarloosd.'' ''Schandalig'', laat voorzitter Gerrit van de Kamp van politiebond ACP maandag boos weten.

''Onze leden hebben aangegeven dat 20 tot 30 procent van de agenten extreme diensten van veertien tot zeventien uur moeten draaien. Dan ontbeert het hen ook nog eens aan voedsel en er zijn onvoldoende slaapplekken voor grote groepen agenten.''

Het komt volgens Van de Kamp geregeld voor dat hotels vol zitten en dat agenten na een hele lange dienst in de lobby moeten slapen. ''Veel leden vragen ons om hulp, omdat ze bij de politieleiding onvoldoende gehoor krijgen. Hier was vooraf al voor gewaarschuwd.''

''Diensten van twaalf uur tijdens deze top is prima. Maar daarna moeten agenten rust krijgen en eten en drinken'', stelt Van de Kamp. ''Dit kan echt niet. Wij gaan nu zelf proberen zoveel mogelijk politiemensen te helpen.''
De politie beraadt zich nog op een reactie.

Bron: http://www.nu.nl/algemeen/3734823/agenten-onaanvaardbaar-verwaarloosd-nss.html
If you can dream it, you can do it.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #629 Gepost op: 24 maart 2014, 21:44:49
Heeft iemand toevallig een Noodverordening voor de gemeente Kaag En Braassem voorbij zien komen? Volgens de politie schijnt hij er te zijn, maar op de gemeentesite etc. is verder helemaal niets te vinden.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens