GRIP 1 (mogelijk poederbrief bij Paleis van Justitie) Leeghwaterlaan - Den Bosch 07-08-2013

Auteur Topic: GRIP 1 (mogelijk poederbrief bij Paleis van Justitie) Leeghwaterlaan - Den Bosch 07-08-2013  (gelezen 6279 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Citaat van: Thor link=msg=1189714 date=1375889331
@ 23 Wat houden die genoemde nodige voorzorgsmaatregelen in ?
Citaat van: FredVellekoop link=msg=1189725 date=1375891042
Dat is een ander berichtnummer. #24.
Citaat van: FredVellekoop link=msg=1189751 date=1375895309
Maar ik begreep dat je het berichtnummer bedoelde en dat is geen 23 maar 24...
Het is me een raadsel waar die berichtnummers (reakties) de laatste tijd vandaan komen. Gewoon citeren en iedereen weet waar het over gaat.
Als er een bericht verwijderd (of samengevoegd) wordt, dan klopt het berichtnummer immers niet meer en dan wordt het nog onduidelijker...


FredVellekoop

  • Fred_HelpDesk op LiveP2000.nl
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
  • Samen bereiken we meer.
    • Monitor LiveP2000.nl
Oké Hunter.

Ze staan nou eenmaal in het bericht en lijken wel handig soms. Maar als ze kunnen wijzigen moeten we ze maar niet gebruiken natuurlijk
Bedankt voor je duidelijke uitleg.
Met vriendelijke groet, Fred Vellekoop * Op de chat van LiveP2000.nl bekend als Fred_HelpDesk *  Info bij sirenes? http://www.livep2000.nl/monitor/ of


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Het is makkelijker om te verwijzen naar de URL in de titel boven het bericht. Deze URL is permanent en veranderd dus niet als er berichten tussenuit gefilterd worden.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jims

  • o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,981
In de poederbrief in Den Bosch zaten slechts enkele korrels. "Gewicht bedroeg niet meer dan 1 gram", aldus RIVM.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/197560902/RIVM+kan+materiaal+uit+poederbrief+Paleis+van+Justitie+in+Den+Bosch+niet+achterhalen.aspx
If you can dream it, you can do it.