Zo zo wat een aanval zeg. Passende profiel naam ook bij zo'n reactie. Ik zou zeggen lees mijn eerste reactie eens. Daar spreek ik over "als blijkt dat de chauffeur gewoon weg te hard heeft gereden". Maar heb je zelf weleens op z'n zelfde type hoogwerker gereden? Je krijgt deze alleen op z'n kant als je te hard rijdt. Hij ligt zo stabiel op de weg en je moet hele rare toeren uithalen om hem op z'n kant te krijgen wat dus alleen lukt met een te hoge snelheid. Voorlopige conclusie is te hard gereden begreep van de collega's uit de VRK nu de definitieve conclusie nog en als die zo blijft op staande voet ontslag voor de chauffeur.
Dus jij hebt ervaring met het rijden op dit type hoogwerker en jij bent niet direct betrokken bij het korps waar jij zo van zegt dat het niet zou zijn gebeurd.
Hoe kom jij dan aan de ervaring met de wegligging en hoe weet jij 100% zeker dat het bij het andere korps niet zou zijn gebeurd?
Maar dit type hoogwerker is schijnbaar minder stabiel als dat jij zegt, aangezien het al de zoveelste hoogwerker van dit type is wat omvalt volgens mij al de 2e of 3e dit jaar.
Als ik de foto's zo bekijk op
http://112ijmond.nl/index.php/nieuws1/1357-hoogwerker-van-de-brandweer-belandt-op-zijn-kant kan het ook maar zo zijn dat er een rare uitwijk- remprocedure heeft plaats gehad en dan ligt zo'n topzware hoogwerker in no time om.
Maar het blijft het kan gebeuren, dus als jij zo'n foutje onder tijdsdruk zou maken, vind jij het heel normaal dat jij op staande voet word ontslagen door jou werkgever, waardoor jij geen uitkering krijgt wegens verwijtbare werkeloosheid.
Ik denk dat ik het jou gun, om je te laten inzien hoe belachelijk jou redenatie is.
Het is uiteindelijk maar een stuk blik waar mee gewerkt wordt.
Is je volgende stelling dat brandweer Hoofddorp geen redvoertuig meer mag hebben omdat zij telkenmale het redvoertuig vervroegd vervangen op vergelijkbare wijze.