Het voordeel van T5 zijn is ze zijn zeer ruim zoals iedereen wel weet, en voor een bestelwagen kun je ze krijgen met mooie opties zoals dsg,xenon lampen.
maar tijdens crashtesten zowel frontaal als zijdelings laat de bestelwagens wagen wel hiaten.
de enigste die dit het zeer goed doet in de crashtest onder de bestelwagens is de nieuwe ford transit .
maar deze is dan maar te verkrijgen in 150pk versie terwijl de t5 180 pk ;er is ook geen automaat beschikbaar en ook geen xenon koplampen;
Maar eerlijk gezegd, de SUV's zijn wel beter in wendbaarheid dan een bestelwagen.
Veel hangt af van de chauffeur dit is wel waar,maar toch zal het beste altijd toch die voorsprong hebben in dit geval een SUV;
deze is stukken beter in wendbaarheid,de remmen hebben een groter remvermogen,de stabiliteit op de weg zal ook veel hoger zijn.
de reden waarom ze waarschijnlijk gekozen hebben voor een ml als SUV.
-1 van de SUV met ruime koffer
-snel en goede offroad capaciteiten
-waarschijnlijk geen xc90 gekozen aangezien deze sterk verouderd is.
alhoewel komt volgend jaar de opvolger op de markt die zeer veel veiligheid snufjes zal hebben;
de T5 als de SUV zal zijn voor en nadelen hebben.
alhoewel was er waarschijnlijk minder commentaar geweest als men een xc90 aankocht zoals andere MMT's dan de aankoop van een ml.
Mvg