Nieuw busje politie Groningen?

Auteur Topic: Nieuw busje politie Groningen?  (gelezen 6375 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #40 Gepost op: 4 juni 2005, 19:19:06
laatst was er een test op TV, opel vivaro stond 2.5 keer meer bij een garage, een sprinter daarintegen 1 keer, de betrouwbaarheid plus mogelijkheden van de sprinter waren groter als van de vivaro! Plus dat ik persoonlijk een vivaro afschuwlijk vind door die rare koplampen en die bult op het dak
mnja,mijn baas heeft een kleine 15 tot 20 sprinters in dienst.Waarvan een aantal elke week de garage van binnen zagen.

Ik heb nu in beide auto,s gereden,en geef mij de Vivaro maar.En ik zie er steeds meer verschijnen op de weg.
dan de mogelijkheden van een Vivaro tegenover een sprinter.Die zijn kompleet gelijk,zeker wat ruimte betreft

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #41 Gepost op: 27 juni 2005, 21:32:43
Ik heb eindelijk foto`s van de mercedes vito en de opel vivaro met de zwaailampen erop! :D

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

guest1564

• Gast
Reactie #42 Gepost op: 27 juni 2005, 22:47:47
Ziet er een stuk beter uit!

miv

• Gast
Reactie #43 Gepost op: 27 juni 2005, 22:51:55
wat is de lichtopbrengst, opvalbaarheid van 2 zulke losse lampen voorop invergelijking met een zwaaibalk?

mad marv

• Senior gebruiker
Reactie #44 Gepost op: 28 juni 2005, 16:27:31
ja veel beter zo, nu kunnen ze de straat pas op. ;)
Ik heb eindelijk foto`s van de mercedes vito en de opel vivaro met de zwaailampen erop! :D

GN-5159

• Forum gebruiker
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #45 Gepost op: 28 juni 2005, 17:31:27
Grootste voordeel is dat die losse lampen minder wind vangen, en dus ook mider windgeruis produceren. En de zgn. alleylights zijn bijde korpsonderdelen, nl. VOA en Parketpolitie toch niet nodig. En de stoptransparanten zijn op andere wijze weggewerkt.

En met de zichtbaarheid van die losse lampen is nix mis mee hoor. Ik durf zelfs te beweren dat die beter te zien zijn met dit mooie zonnige weer dan die nieuwe platte led flitsbalken.

Als de voertuigen in bedrijf zijn zal ik ze nog eens op de foto zetten.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A

miv

• Gast
Reactie #46 Gepost op: 28 juni 2005, 17:38:39
je ziet ook wel eens ambus zoals deze:

vroeg ik mij eens af hoeveel ligt zoiets geeft,

R.J. Dolislager

• Gast
Reactie #47 Gepost op: 28 juni 2005, 17:39:55
Dit busje hebben ze nog maar 2-2,5 maand

[verwijderd door de admin]