Sollicitanten Vrijwillige politie regio Zeeland-west Brabant

Auteur Topic: Sollicitanten Vrijwillige politie regio Zeeland-west Brabant  (gelezen 13095 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

J.ennifer

• Aspirant VP / Zeeland West Brabant & BOA
  • Junior gebruiker
  • **
Gepost op: 19 augustus 2013, 12:13:21
Zijn er misschien nog meer mensen die net hebben gesolliciteerd voor de functie Vrijwillige Politie? :)

Herinneringen die je later wilt hebben, die moet je nu maken

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2013, 12:32:19
Ik niet, al bezig met de opleiding.  Wel wil ik je veel succes wensen met het traject. :)

Nick

• Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 19 augustus 2013, 13:29:10
Ook ik ben al bezig met de opleiding, en zo zijn er nog meerdere hier.
Als je vragen hebt zien we ze graag verschijnen ;).
Senior GGP / Oost-Brabant

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 19 augustus 2013, 22:29:03
Hi Jennifer,

Als je wat meer specifieke info wil over de vrijwillige politie en de inzet ervan staat er best veel info hier op het forum. Mocht je vragen hebben stel ze gerust.

Vraag vanuit mijn kant: Je geeft aan dat je BOA domein 1 bent. Je beseft dat je sommige functies niet kunt combineren met de functie van VP? Jouw functie kan er hier een van zijn (al zijn er uitzonderingen). Heb je hierover al geinformeerd bij W&S van de politieacademie?

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 19 augustus 2013, 22:32:56
Wij hebben in de regio een VP'er die als normale baan bij het VHT werkt als BOA. Ook een interessante combi.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 20 augustus 2013, 10:14:34
In mijn vorige regio werkte er eentje overdag als BOA bij de balie en in de avond was hij hoofdagent vrijpol, met complete bewapening.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

J.ennifer

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #6 Gepost op: 20 augustus 2013, 15:52:15
Ik heb al genoeg info opgedaan via Pierre Santegoeds. Degene die over de vp gaat in zeeland west Brabant. Mijn baan is wel te combineren met vp.

J.ennifer

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #7 Gepost op: 20 augustus 2013, 15:58:12
En bedankt voor de succes,wensen! Degene die bezig zijn met de opleiding ook veel succes gewenst!

Sander2

• VP
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #8 Gepost op: 21 augustus 2013, 00:19:13
Ik ben net medisch goedgekeurd en wacht nog op het antecedentenonderzoek. Dus nog 1 stap in het hele selectieproces. Als alles goed gaat start de opleiding in November. Ik heb gesolliciteerd als VAP voor regio haaglanden.

petre

• Forum gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 21 augustus 2013, 10:10:55
Citaat van: Sander2 link=msg=1193853 date=1377037153
Ik ben net medisch goedgekeurd en wacht nog op het antecedentenonderzoek. Dus nog 1 stap in het hele selectieproces. Als alles goed gaat start de opleiding in November. Ik heb gesolliciteerd als VAP voor regio haaglanden.
Hoe lang zat er tussen het aanvragen van de sporttest etc. en het afleggen er van?