Vaccinaties bij aanstelling ambulancemedewerker

Auteur Topic: Vaccinaties bij aanstelling ambulancemedewerker  (gelezen 2184 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

naamloze

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Gepost op: 7 september 2013, 11:16:54
Hallo iedereen,

Ik mag aannemen dat jullie allemaal gevaccineerd zijn voor aanstelling voor hepatitis a, b, dtc en een tbc screening hebben ondergaan.

Het kan niet allemaal tegelijk, daarom zou ik graag willen weten hoevaak jullie hiervoor heen moesten. Neem aan dat het combinatievaccins zijn.

En kan iemand mij vertellen hoeveel tijd er zit tussen de injectie en de titerbepaling.

Bellen voor info tijdens werktijd is bij mijn huidige werkgever niet mogelijk. Vandaar dat ik het hier probeer.

Alvast bedankt  ;)




Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #1 Gepost op: 7 september 2013, 11:24:21
Bij een Hep B injectie gaat het om 3 injecties, voor de rest van de info even bellen/mailen met de GGD/Arbodienst/HA.


Azijnzeikerd

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 327
Reactie #2 Gepost op: 8 september 2013, 10:50:42
Citaat van: naamloze link=msg=1199380 date=1378545414

Ik mag aannemen dat jullie allemaal gevaccineerd zijn voor aanstelling voor hepatitis a, b, dtc en een tbc screening hebben ondergaan.

Bellen voor info tijdens werktijd is bij mijn huidige werkgever niet mogelijk. Vandaar dat ik het hier probeer.


Wat mij zo fascineert is wat de reden is om zo'n vraag op een forum te stellen?

Praktisch gezien zal het vaccineren pas beginnen als je daadwerkelijk in dienst bent. En dat gebeurt gewoon onder werktijd of de tijd die je ermee kwijt bent wordt vergoed. En dan maakt het niet uit of je 2 keer moet, of met een beetje pech 5 keer.