45 nieuwe Tankautospuiten regio Rotterdam-Rijnmond

Auteur Topic: 45 nieuwe Tankautospuiten regio Rotterdam-Rijnmond  (gelezen 205709 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

SniperEye

• Senior gebruiker
  • Geíntresseerde
Reactie #120 Gepost op: 19 september 2013, 15:04:03
Je verwijst naar de regeling OGS. Naar mijn mening een kostbaar boekwerk wat naar mijn mening simpel had kunnen worden omschreven in één enkele zin: zorg dat je zichtbaar en hoorbaar bent. Het is typisch Nederland om alles in 10 cijfers achter de komma te omschrijven. Het mist volgens mij doel en zorgt voor een hoop werkverschaffing op kosten van de belastingbetaler.

r.bles

• Ambuchauff
  • Senior gebruiker
Reactie #121 Gepost op: 19 september 2013, 18:20:40
Citaat van: SniperEye link=msg=1202744 date=1379595843
Je verwijst naar de regeling OGS. Naar mijn mening een kostbaar boekwerk wat naar mijn mening simpel had kunnen worden omschreven in één enkele zin: zorg dat je zichtbaar en hoorbaar bent. Het is typisch Nederland om alles in 10 cijfers achter de komma te omschrijven. Het mist volgens mij doel en zorgt voor een hoop werkverschaffing op kosten van de belastingbetaler.
dus volgens de ambtenaar: doel bereikt......... 098uo
1:87 modelletjes:  

StevenQ

• Senior gebruiker
Reactie #122 Gepost op: 21 september 2013, 08:40:37
Introductie nieuwe TS-en voor de #VRR in AHOY op vrij. 18, za. 19 oktober a.s.. Kom jij ook? Zelf meedoen, demonstraties, VRR voertuigen

johannn35

• Gepens.staffunct.
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #123 Gepost op: 9 november 2013, 10:17:06
Weet iemand toevallig wat meer gegevens van deze voertuigen, zoals pompgegevens. Die heb ik tot dusverre nergens kunnen vinden.
Wellicht is het mogelijk om in de komende tijd in de gaten te houden wanneer en waar deze voertuigen afgeleverd/gestationeerd gaan worden (ook kentekens) en waar/welke huidige voertuigen daarvoor afgevoerd gaan worden. ?

Hans.

StevenQ

• Senior gebruiker
Reactie #124 Gepost op: 9 november 2013, 10:55:16
Citaat van: johannn35 link=msg=1218509 date=1383988626
waar deze voertuigen afgeleverd/gestationeerd gaan worden (ook kentekens) en waar/welke huidige voertuigen daarvoor afgevoerd gaan worden. ?

Hans.

alle TSen van de VRR worden sowieso vervangen door deze nieuwe vooertuigen

BrielleMedia

• Forum gebruiker
  • Hobby fotograaf en videograaf
    • BrielleMedia
Reactie #125 Gepost op: 9 november 2013, 17:42:05
Citaat van: johannn35 link=msg=1218509 date=1383988626
Weet iemand toevallig wat meer gegevens van deze voertuigen, zoals pompgegevens. Die heb ik tot dusverre nergens kunnen vinden.
Wellicht is het mogelijk om in de komende tijd in de gaten te houden wanneer en waar deze voertuigen afgeleverd/gestationeerd gaan worden (ook kentekens) en waar/welke huidige voertuigen daarvoor afgevoerd gaan worden. ?

Hans.

Ik heb op Twitter gelezen dat volgens de planning vanaf de eerste week van januari 2014 de eerste tankautospuiten komen en dan elke keer drie per week.

F1

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #126 Gepost op: 9 november 2013, 20:17:39

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #127 Gepost op: 11 november 2013, 09:50:36
Citaat van: StevenQ link=msg=1218517 date=1383990916
alle TSen van de VRR worden sowieso vervangen door deze nieuwe vooertuigen
Nou, dat lijkt me erg sterk. Ik vermoed dat de eerstelijns TSen (of bijna alle) zullen worden vervangen. De huidige eerstelijns zullen dan gedeeltelijk worden afgevoerd en gedeeltelijk doorschuiven naar tweedelijns/reserve/opleiding etc. Lijkt me sterk dat het totale aantal TSen in Rijnmond zo drastisch wordt ingeperkt  ;)
greetz,  Enrique

StevenQ

• Senior gebruiker
Reactie #128 Gepost op: 11 november 2013, 19:49:06
Citaat van: Enrique link=msg=1219151 date=1384159836
Nou, dat lijkt me erg sterk. Ik vermoed dat de eerstelijns TSen (of bijna alle) zullen worden vervangen. De huidige eerstelijns zullen dan gedeeltelijk worden afgevoerd en gedeeltelijk doorschuiven naar tweedelijns/reserve/opleiding etc. Lijkt me sterk dat het totale aantal TSen in Rijnmond zo drastisch wordt ingeperkt  ;)

geen idee hoeveel er totaal zijn maar er komen 45 nieuwe DAF's

johannn35

• Gepens.staffunct.
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #129 Gepost op: 11 november 2013, 22:07:30
Ik ben het met Enrique eens, niet alle voertuigen zullen met het verschijnen van de nieuwe generatie TS-en onmiddellijk verdwijnen. Per slot van rekening zijn er nu ook nog vrij nieuwe voertuigen en men mag aannemen dat die in de tweede lijn, cq als reserve voorlopig zullen blijven. Maar het gaat natuurlijk vooral om standaardisering binnen het voertuigenpark en dat zal binnen de VRR een pluspunt zijn. Bij de vormgeving van de veiligheidsregio's is er natuurlijk een uiteenlopende verzameling aan voertuigen ontstaan.
Overigens weten we nog steeds niets over pompgegevens e.d.........".

Hans.