0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.
Arjen Littooij @ArjenLittooijTechnische inspectie van laatste nwe voertuig uitgevoerd bij de Roteb. Alle 41 voertuigen kunnen nu worden ingezet
Wanneer verplaatst men nou eens de toeters van het dak naar de bumper? Of wil de Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond soms dat hun brandweerpersoneel over een aantal jaren gehoorschade heeft opgelopen?
Thanks! Dan vermoed ik dat de TS904 ook een oude "Eilanden-TS" is; dat zal dan de oude SK731 of CT742 zijn vermoedelijk.Dat betekent (denk ik) dan ook qua aantallen CT's dat Vlaardingen geen CT zal krijgen, maar de huidige HV131 en TS131 houdt. De HV131 is tevens samen met de BV131 de enige inzetbare boot-combinatie in de regio, dus die kraan is wel noodzakelijk. Dan zal er alleen nog een CT naar Hellevoetsluis komen neem ik aan (mogelijk de oude CT742; dan zal de TS904 wellicht de oude SK731 zijn).Nog veel onzeker voor de buitenwereld, maar we blijven het op de voet volgen
Vlaardingen heeft inmiddels dus wél een CT en ik heb begrepen dat Hellevoetsluis géén CT krijgt (die blijven met de huidige HV en TS rijden). Geen idee wat er met de BV en HV van Vlaardingen gebeurt (de HV is er nog wel, want men reed gisteren in elk geval met de HV131 en de TS901).
Hoek van Holland heeft nog steeds geen nieuw voertuig. Iemand enig idee?
Neem aan dat zij het huidige voertuig houden.