Tsja, er wordt vooral een hoop gezeur wat er allemaal niet goed is binnen de organisatie, is er een keer wat geregeld dan is het weer niet goed
''Gevaarlijke'' opmerking...
De vesten zijn inderdaad geregeld, dat er diverse collega's zijn die rugklachten krijgen lijkt mij ook niet uit de lucht komen vallen...
Het vest belemmerd je bewegingsvrijheid en dwingt je in een bepaalde houding. Ik heb al eerder aangegeven dat je, zeker als je in een dienstauto zit, met je rug in een bepaalde hoek wordt gedwongen, omdat anders je koppel/vuurwapen ook nog eens op de gordelhouder zit. Je zit dus zowel horizontaal, diagonaal & verticaal niet zoals Volkswagen dat ooit bedacht heeft.
Daarnaast is de temperatuurhuishouding van het huidige vest niet aanwezig. Zweet/vocht hoopt zich op onder het vest. Ik kan na iedere dienst mijn t-shirt uitwringen omdat het mooie vest gewoon niet ademt maar alleen maar je lichaam afsluit.
Ik ben ook een van de weinige die mijn vest (nagenoeg) altijd aan heeft en daar regelmatig commentaar op krijg (in de trant van ''je lijkt wel gek met dit weer'')