Foto's hooligans op internet!

Auteur Topic: Foto's hooligans op internet!  (gelezen 5199 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #10 Gepost op: 23 mei 2005, 20:59:40
Is een opsporingsmethode, werkt beter dan agenten met een stapel foto's de straat op te sturen ;) en van mij mogen ze ...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #11 Gepost op: 23 mei 2005, 21:03:00
In dit geval gaat het om extreem geweld tegen de politie, dan mag er ineens een heleboel...
Arts  www.alphalog.nl

Arie

• Senior gebruiker
    • Regio15
Reactie #12 Gepost op: 23 mei 2005, 21:08:14
In dit geval gaat het om extreem geweld tegen de politie, dan mag er ineens een heleboel...

Het gebeurt dan ook niet vaak dat er bij een misdrijf hele cameraploegen en ME-busjes volbehangen met camera's aanwezig zijn.  ;)
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #13 Gepost op: 24 mei 2005, 16:38:04
De site ligt er nu uit. Bij mij doet ie het niet meer, viel stukje bij beetje uit.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Nick

• Gast
Reactie #14 Gepost op: 25 mei 2005, 07:39:34
Ik heb er geen moeite mee dat deze foto's geplaatst zijn.

Heb net nog op de site gekeken en er hebben zich aardig wat "supporters" zich gemeld.

firemanr

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 25 mei 2005, 13:27:14
Ja, hiero hetzelfde, die etterbakken moeten ze maar eens goed aanpakken. Deze komen niet voor het spelletje, maar om rotzooi te schoppen. Ze verstieren het voor iedere supporter. Je kunt straks gewoon met je kinderen niet meer naar een wedstrijd, vanwege het gevaar! Belachelijk gewoon. En dan hebben we het nog maar niet over het geld wat het kost.... :-X

firemanr

• Gast
Reactie #16 Gepost op: 25 mei 2005, 13:28:20
Dit is een goed iniatief, de rest mag volgen: veelpleger, kinderverkrachters, enz....zet ze maar op het net, zullen we eens kijken wie de langste adem heeft. >:(

Target77

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 26 mei 2005, 02:29:54
Haal ze maar eens uit de anonimiteit..GEWELDIG!!  ;D ;D ;D

Arie

• Senior gebruiker
    • Regio15
Reactie #18 Gepost op: 28 mei 2005, 21:37:08
Tot nu toe hebben zich al 21 van de 60 personen die op de betreffende site gemeld.   :D

Wel heel mooi resultaat, maar ik mis een beetje het resultaat qua personen die zich niet zelf gemeld hebben maar door de politie zijn gearresteerd n.a.v. tips. Of duurt dat nu eenmaal wat langer voordat daar wat uit komt?
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)

7194

• Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 4 juni 2005, 18:02:06
Beetje jammer dat ze al zo snel op straat staan.  :-X

De aanhouder verliest. (Als je het letterlijk opneemt).

Ik heb op TV nog nooit zulk extreem geweld gezien tegen de politie.  :-\