Wachtlijst politieacademie

Auteur Topic: Wachtlijst politieacademie  (gelezen 144757 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

JBTH

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #110 Gepost op: 27 februari 2014, 09:42:59
Beste allen,

Ik heb het landelijk eindgesprek, de medische keuring en het antecedentenonderzoek positief afgerond.
Na het antecedentenonderzoek (6 feb 2014) werd mij verteld dat ik binnen een week gebeld zou worden voor een arbeidsvoorwaarden gesprek.
Omdat ik niks hoorde heb ik gistermiddag zelf maar gebeld met de afdeling werving & selectie.
Zij vertelden mij dat er helemaal geen arbeidsvoorwaardengesprek komt.
Ik krijg gewoon een brief van de academie met de voorwaarden en de opleidingsvergoeding.

Heeft iemand hier ervaring mee?
De opleidingsvergoeding is voor mij namelijk een heel belangrijk punt omdat ik al wat ouder ben en mijn vaste lasten wel moet kunnen blijven betalen.

Danekato

• Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #111 Gepost op: 27 februari 2014, 10:17:15
Hoi JBTH,

Allereerst van harte gefeliciteerd! Voor welk niveau heb je gesolliciteerd en welk korps?

Heb jij na je eindgesprek geen envelop gehad met wat formulieren? Ik had daar namelijk wel iets inzitten omtrent het salaris, echter is dit het standaard salaris en kun je daar, als je loonstroken in hebt gestuurd, vrij weinig mee.
Vorige week ben ik gebeld door iemand uit het korps dat mijn berekening voor het loon terug was gekomen, wellicht dat jou berekening er nog niet is? Hierin werd mij verteld dat ik het vastgelegde bedrag krijg (808,58 euro bruto per maand). Hier heb ik de volgende dag een bevestiging per e-mail van gekregen.

JBTH

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #112 Gepost op: 27 februari 2014, 10:29:22
Hey Danekato,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb ongeveer 2 jaar geleden gesolliciteerd bij het korps Flevoland (Agent, niveau 3).
Na de vacaturestop is de procedure een maand of 3 geleden weer gestart.
Ik kom nu in aanmerking voor de eenheid Oost Nederland.

Ik heb inderdaad wat formulieren in moeten vullen.
Ze zullen nog wel bezig zijn met het bepalen van mijn loon!!

Ik wacht het rustig af.

Gr.

Danekato

• Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #113 Gepost op: 27 februari 2014, 10:43:26
Geen enkel probleem! Ik weet zo snel even niet meer wat er allemaal in de formulieren stond, ook een klein deel arbeidsvoorwaarden en natuurlijk het loon.
Ik zou inderdaad toch maar even afwachten (maar ook weet niet té lang natuurlijk ;))!

JBTH

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #114 Gepost op: 27 februari 2014, 11:29:12
Het kan raar lopen.......... 098uo

Ik krijg net een e-mail met de bevestiging dat ik de sollicitatieprocedure succesvol heb doorlopen en aangemeld ben voor het onderwijs in week 21 van 2014.

Binnenkort ontvang ik van de eenheid Oost-Nederland meer informatie over de start van de opleiding!

Mijn vraag is dus beantwoord!!  O0 O0 O0

JeroenV

• Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #115 Gepost op: 27 februari 2014, 11:50:45
Gefeliciteerd JBTH!

Ik weet niet of jouw vraag over het salaris al is beantwoord?

Na mijn eindgesprek heb ik een uitgebreid financieel overzicht over de laatste twee jaren opgestuurd. Na een dag al werd ik gebeld door W&S die mij op basis van dat inkomen de hoogte van mijn salaris doorgaven. Dat was meer dan ik gedacht had door aanpassingen van de regeling.

Niet wat ik uit het verleden gewend was vanuit het bedrijfsleven, maar genoeg om de rekeningen te betalen en eindelijk ga ik doen wat ik altijd al wilde, dan is wat minder geld een klein offer  ;)

JBTH

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #116 Gepost op: 27 februari 2014, 12:57:52
Hey JeroenV,

Nee, mijn salaris weet ik nog niet!!
Ben heel benieuwd!!

Gr.

JeroenV

• Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #117 Gepost op: 27 februari 2014, 15:06:05
Citaat van: JBTH link=msg=1246796 date=1393502272
Hey JeroenV,

Nee, mijn salaris weet ik nog niet!!
Ben heel benieuwd!!

Gr.

Als je zoals jezelf zegt al wat ouder bent zul je waarschijnlijk de afgelopen twee jaar een inkomen genoten hebben. Dit inkomen is de basis voor de vergoeding die je tijdens de opleiding krijgt.

Vanaf www.kombijdepolitie.nl:

"Al eerder een baan gehad?
Heb je voor je aanstelingsgesprek bij de politie twee jaar gemiddeld 28 uur per week gewerkt? Dan wordt hiermee -volgens een standaard berekeningsmethode- rekening gehouden bij het vaststellen van je salaris en wordt een uitzondering gemaakt op bovenstaande. Hiervoor geldt een maximum van € 2.284,-."

Mocht je specifieke vragen hebben die je niet openbaar wilt gooien stuur me dan gerust een PB!

Eve

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #118 Gepost op: 27 februari 2014, 22:52:35
Ook ik was na de medische keuring en betrouwbaarheidsonderzoek in afwachting van het vervolg. Gister even met Werving en Selectie gebeld die mij doorstuurde naar de eenheid zelf. Contact mee opgenomen en vanmiddag gelijk een afspraak op het regiokantoor.
Hierbij kreeg ik te horen wat mijn tegemoetkoming zou worden, wanneer ik waar wordt verwacht voor de start en een datum voor het ophalen van de kleren in Apeldoorn incl. kledinglijst.

GhostriderNL

• Aspirant niv. 4
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #119 Gepost op: 28 februari 2014, 08:35:59
Citaat van: Eve link=msg=1246898 date=1393537955
Ook ik was na de medische keuring en betrouwbaarheidsonderzoek in afwachting van het vervolg. Gister even met Werving en Selectie gebeld die mij doorstuurde naar de eenheid zelf. Contact mee opgenomen en vanmiddag gelijk een afspraak op het regiokantoor.
Hierbij kreeg ik te horen wat mijn tegemoetkoming zou worden, wanneer ik waar wordt verwacht voor de start en een datum voor het ophalen van de kleren in Apeldoorn incl. kledinglijst.

In welke eenheid kom je?