Wachtlijst politieacademie

Auteur Topic: Wachtlijst politieacademie  (gelezen 145469 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jims

• o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
Reactie #150 Gepost op: 20 maart 2014, 16:57:58
Proficiat!! O0 O0
If you can dream it, you can do it.

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #151 Gepost op: 20 maart 2014, 17:39:42
Van harte gefeliciteerd Jeroen, veel plezier vanavond O0 :P

JeroenV

• Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #152 Gepost op: 27 maart 2014, 15:21:41

Gisteren mogen tekenen, volgende week vrijdag mijn kleding passen en deels meenemen vanuit Apeldoorn.
Leuk!

Ook alvast de nodige social media voorzorgsmaatregelen genomen, zoals het aanpassen van de privacyregels op Facebook en het veranderen van mijn achternaam daar. Knappe jongen die mij aan de hand van mijn echte naam vindt!

Het veranderen van mijn naar op Facebook behoefde natuurlijk wel wat toelichting, die ik heb gegeven met deze afbeelding als begeleiding:

Macchill

• Geďnteresseerde
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #153 Gepost op: 27 maart 2014, 15:46:51
En dat plaatje is een hint?   :|

En geef je naam maar, dare us..  :D

JeroenV

• Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #154 Gepost op: 27 maart 2014, 17:39:06

Haha, ik ga op dit (min of meer) openbare forum zeker mijn volledige naam niet weergeven, dat lijkt me op zijn zachtst gezegd onhandig  998765

Pepernoot

• Forum gebruiker
Reactie #155 Gepost op: 28 maart 2014, 00:54:35
Gefeliciteerd! Tot over een tijdje op de Yp O0

Danekato

• Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #156 Gepost op: 1 april 2014, 11:54:03
Ik begin me toch wat af te vragen.
Zijn er meerdere mensen hier welke in mei gaan beginnen met de opleiding maar verder (nog) niets hebben gehoord wat betreft de locatie van de academie? En een datum wat betreft kleding/uniform?

Ik heb vernomen van anderen (welke naar het korps moesten ivm aangepast loon etc.) dat zij al een datum door hebben gekregen wat betreft kleding of hier zelf telefonisch een afspraak voor moesten maken.
Kortom zijn er meer mensen die hier nog niets van vernomen hebben? Zo ja, dan wacht ik rustig af.
Overigens begin ik voor regio Midden-Nederland (mocht hier verschil in zitten per regio).

Wellicht dat ik te gehaast iets vraag maar er is al vaker het een en ander niet geheel 'soepel' verlopen.
Hoewel het volgens mij helemaal niet vreemd is dat niet iedereen aan het begin van de opleiding in het bezit is van een uniform?

GhostriderNL

• Aspirant niv. 4
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #157 Gepost op: 1 april 2014, 12:09:55
Citaat van: Danekato link=msg=1255245 date=1396346043
Ik begin me toch wat af te vragen.
Zijn er meerdere mensen hier welke in mei gaan beginnen met de opleiding maar verder (nog) niets hebben gehoord wat betreft de locatie van de academie? En een datum wat betreft kleding/uniform?

Ik heb vernomen van anderen (welke naar het korps moesten ivm aangepast loon etc.) dat zij al een datum door hebben gekregen wat betreft kleding of hier zelf telefonisch een afspraak voor moesten maken.
Kortom zijn er meer mensen die hier nog niets van vernomen hebben? Zo ja, dan wacht ik rustig af.
Overigens begin ik voor regio Midden-Nederland (mocht hier verschil in zitten per regio).

Wellicht dat ik te gehaast iets vraag maar er is al vaker het een en ander niet geheel 'soepel' verlopen.
Hoewel het volgens mij helemaal niet vreemd is dat niet iedereen aan het begin van de opleiding in het bezit is van een uniform?

Hee,

Ik heb ook een aangepast salaris, maar alles is via de mail gegaan. Wel per post wat informatie ontvangen over verzekeringen, pensioen en dat ik nog per mail bericht krijg over kleding ophalen.
Nog geen idee waar ik geplaatst ga worden en welke academie ik ga.

Tot op heden nog niets vernomen, en ja, ook ik zit in Midden-Nederland.

Danekato

• Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #158 Gepost op: 1 april 2014, 13:10:49
Oké dan hebben wij inderdaad dezelfde info gehad.

Dan is het denk ik toch nog te snel ;)

Dion

• Senior gebruiker
Reactie #159 Gepost op: 1 april 2014, 14:38:13
Er komen donderdag (3 april) om 13.00 enkele vacatures vrij voor niveau 4 en 5!  O0