Wachtlijst politieacademie

Auteur Topic: Wachtlijst politieacademie  (gelezen 144775 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Reactie #180 Gepost op: 3 april 2014, 13:35:52
Helaas... Heb ruim 20 minuten naar een leeg scherm zitten kijken na ''solliciteer online''...

Nu na lang wachten op andere pagina;
Citaat
Solliciteren nu niet mogelijk.
Er is een maximum aantal belangstellenden het sollicitatieformulier aan het invullen. Mocht een deel het formulier niet indienen, dan komt vandaag in een algemeen bericht op de homepage van Mijn Kombijdepolitie (dus geen persoonlijk bericht) te staan welke vacatures opnieuw open gaan.

EDIT: waarom zetten ze eigenlijk alles tegelijkertijd online ?  :(
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #181 Gepost op: 3 april 2014, 13:36:05
Toch besloten te solliciteren voor de functie politiekundige bij de Eenheid Amsterdam.

Althans, dat was de bedoeling.. want ook bij mij was het enorm druk en was er binnen no-time geen mogelijkheid meer om een sollicitatieformulier in te vullen.  :'(

Dat het werken bij de politie nog steeds veel mensen wel wat lijkt is wel weer duidelijk  O0
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #182 Gepost op: 3 april 2014, 13:38:33
Belachelijk, de manier waarop het gaat. Dan moeten ze de eisen maar wat opschroeven ofzo, niet wedstrijdje internetsnelheden. Er zijn nu mensen die in het eindexamenjaar havo zitten maar nog geen diploma hebben, die wellicht wel door zijn. Andere (niet alleen ik), hebben jaren gewacht, een vervolgstudie afgemaakt en misschien ook nog net als ik uren als vrijwilliger ervaring op gedaan om te kijken of het écht iets voor je is. Vervolgens is de selectie dus gewoonweg wie de snelste internetverbinding is.

jss179

• VAP-AT
  • Forum gebruiker
Reactie #183 Gepost op: 3 april 2014, 13:42:31
Je internetsnelheid heeft er weinig mee te maken. Het is gewoon puur geluk wat je moet hebben. Handig ook om verschillende functies tegelijk online te zetten. Blijkbaar niks geleerd van de vorige keer met de vacatures voor Recherchekundige waar de site het ook niet aan kon.

s.strijk

• BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
Reactie #184 Gepost op: 3 april 2014, 13:55:15
Het maximaal aantal sollicitanten is voorlopig bereikt. Op mijn.kombijdepolitie.nl word gecommuniceerd als de vacature evt weer open gaan.

:-\

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #185 Gepost op: 3 april 2014, 14:05:28
Man man man wat heb ik een geluk. Een andere browser kwam er na 10 minuten laden toch doorheen, terwijl de andere browser al aangaf dat hij vol zit. Ik heb dus wel kunnen solliciteren!
Gemengde gevoelens. Ergens ben ik natuurlijk super blij, maar de manier van aanpakken vind ik nog steeds vreemd.

Nick

• Senior gebruiker
Reactie #186 Gepost op: 3 april 2014, 14:09:26
Citaat van: Meneer link=msg=1255759 date=1396526728
Man man man wat heb ik een geluk. Een andere browser kwam er na 10 minuten laden toch doorheen, terwijl de andere browser al aangaf dat hij vol zit. Ik heb dus wel kunnen solliciteren!
Gemengde gevoelens. Ergens ben ik natuurlijk super blij, maar de manier van aanpakken vind ik nog steeds vreemd.

Zelfde hier! Zowel de blijdschap als de vraagtekens bij de aanpak.
Senior GGP / Oost-Brabant

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #187 Gepost op: 3 april 2014, 14:29:38
Als jij als bedrijf 10 vacatures open stelt en je hebt een limiet van 500 reacties vind ik dat heel normaal (getallen zijn uit dikke duim gezogen). Je hebt immers geen tijd om met 10.000 mensen gesprekken te voeren alvorens je bepaald wie je mee neemt. Daarnaast zijn de testen ook niet gratis en hoewel iedereen zichzelf natuurlijk de beste vind gok ik dat er uit 500 reacties ook wel genoeg volk komt om de 10 beste uit te kiezen.

Ik heb zelf ook jaren moeten wachten op een geschikte vacature en nog kwam ik op een wachtlijst, dit probleem is niet alleen van deze tijd.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Danekato

• Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #188 Gepost op: 3 april 2014, 14:32:43
Dan alsnog gefeliciteerd beiden ;)
Welke functie en welke regio hebben jullie gesolliciteerd?
Succes met de procedure!
Ben benieuwd deze groep sollicitanten bestemd is voor oktober dit jaar of januari 2015.

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Reactie #189 Gepost op: 3 april 2014, 14:37:26
2014  :)

Citaat
Er zijn slechts enkele opleidingsplaatsen beschikbaar. Vanwege de zeer grote belangstelling voor deze vacature neemt de politie een beperkt aantal sollicitaties in behandeling. Dit houdt in dat de vacature sluit zodra het vastgestelde aantal sollicitaties is binnengekomen. Naar verwachting zal dit zeer snel het geval zijn.

Is jouw sollicitatie binnen, dan start de selectieprocedure. Onderdelen zijn bewustwording, intelligentietest, taaltoets, sporttest, persoonlijkheidstest, medische keuring en betrouwbaarheid- en geschiktheidsonderzoek. Bij het succesvol doorlopen van de procedure start de opleiding in principe in oktober 2014.
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar