Wachtlijst politieacademie

Auteur Topic: Wachtlijst politieacademie  (gelezen 144775 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #190 Gepost op: 3 april 2014, 14:37:26
Je hebt gelijk Dinozzo, maar ik snap de kritiek wel die hier wordt geuit. Dit is namelijk niet een eerlijke sollicitatieprocedure, het is echt een kwestie van geluk hebben of je contact krijgt met de rokende server.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

jss179

• VAP-AT
  • Forum gebruiker
Reactie #191 Gepost op: 3 april 2014, 14:44:53
Nu de hele dag https://mijn.kombijdepolitie.nl F5'en in de hoop dat er weer wat wordt opengesteld  O0.

Danekato

• Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #192 Gepost op: 3 april 2014, 15:07:49
Tijdens mijn sollicitatie was het niet anders dan nu en verliep het prima (echter is dit wel 2 jaar geleden ;)).
Ben wel van mening dat het nu wellicht anders had gemoeten. Je weet dat er na 2 jaar vacaturestop een gigantische vraag is naar dit soort vacatures.
De vraag is, wat kun je eraan doen? Sollicitatiegesprekken houden is inderdaad niet te doen, lijkt me.

En wie weet wat volgend jaar brengt? Wellicht dat over 3/4 maanden er nieuwe vacatures komen voor januari 2015.

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #193 Gepost op: 3 april 2014, 15:54:05
Ik begrijp dat ze het niet aankunnen, maar wellicht kunnen ze gaan selecteren op vooropleiding en korte motivatie. Iedereen naar de testen sturen en op gesprek laten komen is inderdaad geen optie, maar zo heeft niet iedereen gelijke kansen. Maargoed, ik ben gelukkig een van de gelukkigen. Voor de rest ; later vandaag komen ze weer online doordat een groot deel van de mensen de sollicitatie niet hebben afgemaakt. Waarschijnlijk wit geknikkerd door de server, dus niet opgeven jongens ;)

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #194 Gepost op: 3 april 2014, 16:20:17
Misschien leuk om - voor de mensen die erdoor zijn gekomen - te vermelden voor welke functie je hebt gesolliciteerd + eenheid  O0
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

jss179

• VAP-AT
  • Forum gebruiker
Reactie #195 Gepost op: 3 april 2014, 16:51:26
Nou, om 16:30 gingen ze weer open. Het is me gelukt om er ditmaal wel doorheen te komen! Ik heb gesolliciteerd voor de functie Politiekundige in de regio Rotterdam.

Nick

• Senior gebruiker
Reactie #196 Gepost op: 3 april 2014, 17:25:36
Ook ik begrijp dat er (moeilijke) keuzes gemaakt moeten worden mbt het sollicitatietraject. Nu ben je echter afhankelijk van slechte servers en een website die er niet op is ingericht. Zo waren er een aantal velden die na invullen opnieuw moesten laden (dropdownlijsten met vervolgkeuzes etc). Vervolgens klapte dan de site er weer uit. Leek een soort sollicitatieroulette. Voor mij persoonlijk speelde ook nog mee dat ik sinds 2011 in portefeuille gehouden zou worden, bij de vorige ronde ben 'vergeten' en nu weer opnieuw geluk moest hebben. Hoewel ik nu een van de gelukkigen ben die een formulier heeft kunnen invullen begrijp ik de frustratie dus goed.

Heb gesolliciteerd als Politiekundige N5 in Oost-Brabant, de regio waar ik nu vrijwilliger ben.
Senior GGP / Oost-Brabant

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #197 Gepost op: 3 april 2014, 18:00:31
Citaat van: Nick link=msg=1255854 date=1396538736
Ook ik begrijp dat er (moeilijke) keuzes gemaakt moeten worden mbt het sollicitatietraject. Nu ben je echter afhankelijk van slechte servers en een website die er niet op is ingericht. Zo waren er een aantal velden die na invullen opnieuw moesten laden (dropdownlijsten met vervolgkeuzes etc). Vervolgens klapte dan de site er weer uit. Leek een soort sollicitatieroulette.

Heb gesolliciteerd als Politiekundige N5 in Oost-Brabant, de regio waar ik nu vrijwilliger ben.
Eens en ook ik heb gesolliciteerd voor N5 in Brabant Oost  O0

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Reactie #198 Gepost op: 3 april 2014, 20:53:09
Yes, ik ben dr ook door gekomen vanmiddag om 16:30 :-)
Ik heb gesolliciteerd voor hoofdagent regio Oost :-)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

Martijn95

• Student Integrale Veiligheid (IV)
  • Forum gebruiker
Reactie #199 Gepost op: 3 april 2014, 22:25:21
Gesolliciteerd voor hoofdagent in eenheid Limburg!!! 098uo