Wachtlijst politieacademie

Auteur Topic: Wachtlijst politieacademie  (gelezen 145494 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

berndw

• Forum gebruiker
Reactie #210 Gepost op: 7 april 2014, 15:48:42
Bij mij ook.
Ik denk alleen niet dezelfde eenheid als ik je onderschrift zo lees..  ;)
Aspirant niveau 3, Rotterdam.

jss179

• VAP-AT
  • Forum gebruiker
Reactie #211 Gepost op: 7 april 2014, 16:38:52
Ook ik heb de uitnodiging binnen! Vrij snel al.

Zacha

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #212 Gepost op: 7 april 2014, 16:59:32
Hallo allemaal!

Ook ik heb op 3 april kunnen solliciteren. Dit heb ik gedaan naar de functie Politiekundige bij het politiekorps Limburg.
Van deze sollicitatie heb ik dan ook diezelfde dag nog een bevestigingsmail ontvangen.

Momenteel zit ik dus (gespannen) te wachten op een uitnodiging voor de eerste selectiedag (Bewust Blauw). Een uitnodiging die volgens de mail uiterlijk op 13 april binnen zou moeten zijn. Maar zojuist heb ik in jullie reacties gelezen dat sommige onder jullie al een uitnodiging hiervoor hebben ontvangen.

Mijn vraag is dan of ik mij nu zorgen moet maken? Ik had namelijk begrepen dat de uitnodiging een automatisch gegenereerde e-mail was die mogelijk zelfs in de spam-folder terecht kon komen. Is het normaal dat niet iedereen deze mail gelijktijdig ontvangt of wat kan hier de reden voor zijn? En krijg ik ook bericht wanneer ik niet uitgenodigd wordt?

Ik voldeed overigens aan de vereisten (leeftijd, vooropleiding) en heb naar mijn mening goede motivatiebrieven opgesteld.

Met vriendelijke groeten, en afwachtend op jullie antwoord,
Zacharia

Nick

• Senior gebruiker
Reactie #213 Gepost op: 7 april 2014, 17:24:34
Ik zou me pas zorgen gaan maken als je na de deadline geen reactie hebt gekregen. Die termijn is er natuurlijk niet voor niets. Er zijn heel veel sollicitanten dus ik kan me indenken dat de planning even duurt en wellicht per eenheid wordt opgepakt.
Senior GGP / Oost-Brabant

Zacha

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #214 Gepost op: 7 april 2014, 17:27:24
Ik weet dat ik geduldig zal moeten wachten tot (uiterlijk) 13 april.
Maar het geduldig wachten wordt mij wel moeilijker gemaakt door te lezen dat anderen al wel een uitnodiging binnen hebben haha..
Misschien nog iemand hier die nog geen reactie binnen heeft, maar wel succesvol heeft kunnen solliciteren 3 april?

JeroenV

• Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #215 Gepost op: 7 april 2014, 18:05:24

Tussen mijn sollicitatie en mijn aanstelling (ik begin week 21) zat uiteindelijk 16 maanden, als ze je iéts kunnen leren bij de Politie is het in ieder geval geduld  98uiye :)

Danekato

• Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #216 Gepost op: 7 april 2014, 18:16:00
Rustig afwachten tot de 13e en daarna aan de bel trekken mocht je niets gehoord hebben. Denk dat dit dan misschien per korps verschillend is wanneer het in behandeling zal worden genomen.

Ook bij mij is mijn geduld flink getest tijdens de sollicitatieprocedure, nu nog steeds eigenlijk. Dus ik gok dat dit, ook voor, jou 'slechts' het begin is ;)

Zacha

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #217 Gepost op: 7 april 2014, 18:18:26
Ik zal dan ook geduldig afwachten, er zit namelijk verder ook vrij weinig op.
Vondt het alleen enigszins 'vreemd' aangezien anderen het bericht al wel hebben ontvangen.
En dat is hetgeen wat bij mij vraagtekens deed opwekken.

Danekato

• Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #218 Gepost op: 7 april 2014, 18:24:50
Ken het gevoel!
Er zullen aardig wat sollicitaties binnen zijn gekomen, aangezien de vacatures binnen no-time weer weg waren. Genoeg informatie voor de medewerkers van Werving&Selectie(?) om dit allemaal te verwerken. En natuurlijk kan het per Regio verschillend zijn.

Wessel1

• Aspirant Eenheid Midden Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #219 Gepost op: 7 april 2014, 20:26:13
Citaat van: JeroenV link=msg=1256814 date=1396886724
Tussen mijn sollicitatie en mijn aanstelling (ik begin week 21) zat uiteindelijk 16 maanden, als ze je iéts kunnen leren bij de Politie is het in ieder geval geduld  98uiye :)
Valt nog mee ^^ mei 2012 gesolliciteerd. mei 2014 beginnen. Geduld is schone zaak die wij ondertussen goed beheersen.