Wachtlijst politieacademie

Auteur Topic: Wachtlijst politieacademie  (gelezen 144771 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Reactie #220 Gepost op: 7 april 2014, 21:24:38
Citaat van: Zacha link=msg=1256802 date=1396884444
Ik weet dat ik geduldig zal moeten wachten tot (uiterlijk) 13 april.
Maar het geduldig wachten wordt mij wel moeilijker gemaakt door te lezen dat anderen al wel een uitnodiging binnen hebben haha..
Misschien nog iemand hier die nog geen reactie binnen heeft, maar wel succesvol heeft kunnen solliciteren 3 april?

Hier het zelfde verhaal, maar wacht nog wel paar dagen af :P  998765
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

Zacha

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #221 Gepost op: 7 april 2014, 21:39:45
Ahh KJS, ben blij om te horen dat ik (gelukkig) niet de enige ben die hiervoor nog in afwachting is.
Dan hoop ik maar voor ons beiden dat we spoedig positief nieuws omtrent de uitnodiging zullen ontvangen, succes ermee!
Laat het (hier) maar weten wanneer je bericht hebt ontvangen  ;).

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Reactie #222 Gepost op: 7 april 2014, 21:42:19
Citaat van: Zacha link=msg=1256892 date=1396899585
Ahh KJS, ben blij om te horen dat ik (gelukkig) niet de enige ben die hiervoor nog in afwachting is.
Dan hoop ik maar voor ons beiden dat we spoedig positief nieuws omtrent de uitnodiging zullen ontvangen, succes ermee!
Als ik wat hoor meld ik het even :P :)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #223 Gepost op: 7 april 2014, 22:07:57
Hier ook nog geen bericht hoor, maar maak je absoluut geen zorgen. Geduld ga je zeker nodig hebben.

Ik heb er (zelfs als vrijwilliger, waar ze best wel happig op zijn ;)) ook 1,5 jaar over gedaan voordat ik kon beginnen aan de opleiding. Schrale troost is dat de politiekundige opleiding in November zal starten, dus je zult geen jaar in spanning hoeven wachten. Er zal binnen een maand of 6 wel duidelijkheid zijn, positief of negatief.

Zou graag willen weten hoeveel mensen er hebben mogen solliciteren in Brabant Oost, weet toevallig hoeveel plekken er zijn maar ben bang dat er wel een 20 voud sollicitaties binnen gekomen zijn :|
Ik ben benieuwd wat Bewust Blauw gaat inhouden, voorheen had met dit niet. Eens zien of ik een hoop van de verhalen ga herkennen, of misschien zelfs iets nieuws ga horen 098uo

JeroenV

• Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #224 Gepost op: 8 april 2014, 09:41:14

Als je ziet dat er in de selectieprocedure meer dan 92% van de kandidaten afvalt (!) zullen ze bijvoorbeeld voor een klas van 20 al 260 kandidaten moeten laten starten aan de procedure om de klas te vullen...

Martijn95

• Student Integrale Veiligheid (IV)
  • Forum gebruiker
Reactie #225 Gepost op: 8 april 2014, 10:00:49
Citaat van: Zacha link=msg=1256892 date=1396899585
Laat het (hier) maar weten wanneer je bericht hebt ontvangen  ;).

Ik heb hetzelfde, ik wacht ook nog de uitnodiging af en vindt het best wel spannend!

Danekato

• Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #226 Gepost op: 8 april 2014, 10:06:05
Citaat van: JeroenV link=msg=1256945 date=1396942874
Als je ziet dat er in de selectieprocedure meer dan 92% van de kandidaten afvalt (!) zullen ze bijvoorbeeld voor een klas van 20 al 260 kandidaten moeten laten starten aan de procedure om de klas te vullen...
Wat een percentage!!  :o
Deels snap ik dat er een hoop af zullen vallen maar ik sta toch telkens weer te kijken van deze cijfers (en ik prijs mezelf gelukkig dat ik onder die 8% val).
Alvast succes voor alle sollicitanten de komende weken/maanden!!

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #227 Gepost op: 8 april 2014, 12:13:50
Citaat van: JeroenV link=msg=1256945 date=1396942874

Jep, maar misschien kiezen ze vanwege het aanbod wel voor 520 kandidaten zodat ze ruimere keus hebben. Maargoed, mag niet uitmaken, gewoon mn best doen.

Overigens net een uitnodiging voor bewust blauw gekregen. Is over twee weken.

112-Medemblik

• Geintreseerde
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #228 Gepost op: 9 april 2014, 02:54:56
's Avonds laat toch maar even mijn spam folder gecheckt en tot mijn verbazing stond de uitnodiging voor de eerste selectiedag daar tussen!  ;D
Super blij natuurlijk en kan niet wachten tot 6 mei!

- Heb trouwens gesolliciteerd voor politiekundige bij de eenheid Noord-Holland.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #229 Gepost op: 9 april 2014, 10:30:45
Succes bij deel A! Voor deel B: Blijf tijdens de rollenspellen vooral jezelf, probeer je niet te gedragen als 'politieagent' want dat is niet de bedoeling. Kortom; je mag best wat incasseren van de acteur.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.