Ik heb afgelopen dinsdag mijn eindgesprek in Apeldoorn gehad. Om een beeld te geven:
Je begint met het invullen van een drijfverenlijst (geen test, want er is geen goed of fout) Daar krijg je een stuk of 100 vragen steeds op een andere manier gesteld. Ze richten zich op de vier begrippen moed, integer, betrouwbaar en verbonden.
Naar aanleiding van die test wordt het gesprek gehouden. Eerst vertel je de thuisopdracht en daarna stellen ze vragen naar aanleiding van je antwoorden in de vragenlijst.
Mijn hele gesprek duurde ong 1 uur, daarna even vijf minuten wachten in een andere kamer tot het verlossende woord. Gelukkig vielen ze gelijk met de deur in huis en mocht ik door.
Het arbeidsvoorwaarde gesprek stelde niet veel voor, ze vertellen vooral welke verzekeringen je kan afsluiten en regeling mbt reiskosten e.d Vergoeding kon nog niks over gezegd worden omdat dat door de eenheid bepaald werd (had van te voren wel twee jaar loonstroken opgestuurd)
Nu wachten op de medische keuring en antecedenten onderzoek.
Hopelijk heb je zo een beetje een beeld gekregen van de dag. Al met al stond ik binnen twee uur weer buiten, dus niet de vier uur die in de brief vermeld stond