In de praktijk zal je hem waarschijnlijk achteraf pas krijgen, aangezien de mensen die een spoedrit hebben niet gaan stoppen om jou te bekeuren. Als je mij zou hinderen zou ik je na de spoedrit even een huisbezoek geven, waarbij je hoogstpersoonlijk een stuk papier van mij overhandigt krijgt.
Ojaaaa!!!!!!?
Ik heb een keer die mogelijkheid gehad! Spoedrit, stom varken op de eerste rijstrook dat niet aan de kant ging, werkelijk alles gebruikt om het hersenloze stuk vreten duidelijk te maken dat hij aan de kant moest gaan, maar helaas. Doof stom blind of weet ik veel wat, maar lekker doorrijden zonder ook maar een poging te doen aan de kant te gaan of aanstalte daartoe te maken. Na enige tijd bleek een van de andere rsa's eerder bij de melding te zijn dan wij en we waren verder niet nodig........ hehehehehehe
Ik kan je vertellen dat het geresulteerd heeft in het uitreiken van geeltje en zeer waarschijnlijk een natte onderbroek
Mijnheer verklaarde niet te weten wat ie moest doen, en dus bleef hij maar doorrijden. Tja het is ook zo moeilijk om na te denken