Beste mensen,
Als eerste wou ik mijzelf even voorstellen. Ik ben Albert-Jan, en woon in Friesland. Ben 23 jaar, en enorm geïnteresseerd in politie al sinds ik klein was.
Maar hier mijn vraag : Ongeveer een jaar geleden was er een vacature open voor hoofd agent in noord-brabant waar ik op gesolliciteerd had. Echter toen ik werd uitgenodigd
voor een voorlichting, moest ik helemaal naar enschede. Normaal is dat geen probleem, maar had opdat moment financiele problemen. Had geen inkomen behalve stufie, en dat was toen destijds net voldoende om mijn huur en dergelijke te betalen. Maar de reis koste 50 euro heen en terug. Dit had ik toen destijds niet, en kon het ook niet lenen. Helaas werd ook geen reiskosten vergoed, niet voor een voorlichting. Dus ik ben toen jammer genoeg niet komen opdagen, en niks meer van me laten horen. Ik denk dat ik niet echt wist wat ik toen moest zeggen. Ik weet nu dat het enorm dom was, want het is iets wat ik al heel lang heel graag wil gaan doen. Ik ben nu dus bang, dat ze mij bij de volgende sollicitatie afwijzen om deze reden.
Is dit inderdaad zo, en zoja hoe kan ik dit goedmaken ?
Ik waardeer alle antwoorden.
Met vriendelijke groet,
Albert-Jan