40 jaar bestaan DOW-Terneuzen en demo's brandweer

Auteur Topic: 40 jaar bestaan DOW-Terneuzen en demo's brandweer  (gelezen 9773 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 5 juli 2005, 22:45:38
Huhuh... dat weet ik wel zeker :-)

Gr
Erik

Je geeft een antwoord op de verkeerde vraag..... ::)


firemanr

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 5 juli 2005, 22:46:23

En wat betreft de open dag van DOW: dat is geen open dag van de brandweer, maar van DOW. De bedrijfsbrandweer + gemeentelijke brandweer zijn daarbij ook aanwezig ja
Gr
Erik



Misschien is het zo duidelijker.....


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #12 Gepost op: 5 juli 2005, 22:49:02
Nee, want er wordt geen vraag gesteld.
Achter een vraag staat een vraagteken.

 ???  <---- van die dingetjes dus :-)

Gr
Erik


firemanr

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 5 juli 2005, 22:51:18
Volgens mij staat daar een smiley.... ;D


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #14 Gepost op: 5 juli 2005, 22:55:39
DOW houdt op die dag open dag. En daar ben ik vanuit mijn werk bij betrokken.
Schijnbaar houden jullie dan ook open dag maar daar had ik nog niet van gehoord.

Gr
Erik


jwpots

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 6 juli 2005, 01:00:48
Wie heeft het hier nu over een open dag ? In het artikel wat ik in de opening van deze topic heb geplaatst staat niets over een open dag. Er staat: "......de hele Zeeuws-Vlaamse bevolking uit een feestje mee te vieren." Er wordt niet gerept over een open dag.

Groet
Johan


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #16 Gepost op: 6 juli 2005, 09:08:12
Wie heeft het hier nu over een open dag ? In het artikel wat ik in de opening van deze topic heb geplaatst staat niets over een open dag. Er staat: "......de hele Zeeuws-Vlaamse bevolking uit een feestje mee te vieren." Er wordt niet gerept over een open dag.

Groet
Johan

Het is maar welke naam je het geeft. Bij een feestje stel ik me wat anders voor. DOW presenteert zich op die dag richting bevolking van Zeeuws-Vlaanderen en dat heeft een feestelijk accent ja, dat klopt.
Bovendien kan je op die dag ook (middels een busrit) de fabrieksterreinen van DOW bezichtigen, dus is er min of meer ook wel sprake van een open dag.

En we weten allemaal hoe de media bepaalde dingen kunnen verwoorden.

Maarre, om dit topic interessant te houden:
Ronald, weet jij er qua brandweer die dag allemaal gaat gebeuren?

Gr
Erik


firemanr

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 6 juli 2005, 09:52:55
Het is maar welke naam je het geeft. Bij een feestje stel ik me wat anders voor. DOW presenteert zich op die dag richting bevolking van Zeeuws-Vlaanderen en dat heeft een feestelijk accent ja, dat klopt.
Bovendien kan je op die dag ook (middels een busrit) de fabrieksterreinen van DOW bezichtigen, dus is er min of meer ook wel sprake van een open dag.

En we weten allemaal hoe de media bepaalde dingen kunnen verwoorden.

Maarre, om dit topic interessant te houden:
Ronald, weet jij er qua brandweer die dag allemaal gaat gebeuren?

Gr
Erik


Dan zou ik me even richting me collega, die het regelt, moeten wendden. Er zijn in ieder geval al vrijwilligers gevraagt om er te gaan staan die dag. Zelf zit ik in de vroegedienst, dus zou pas om 2 uur vrij zijn. En dan nog....zou ik er wel gaan staan of zou ik mezelf "vrijhouden" om foto's te nemen..... ::) ::)


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #18 Gepost op: 8 juli 2005, 11:10:13
Ik denk dat dat uitzonderingsgevallen zijn die daaraan mee doen. Heb er verder niets over gehoord.

...

Bovendien is er tegenwoordig zoveel te doen in het land dat je niet overal rekening mee kunt houden :-)

Gr
Erik

Ik weet niet wie er allemaal aan mee gaat doen. Vooralsnog lijkt alleen de creme-de-la-creme diensten uitgenodigd te zijn!  :P ;D ;D

Christian


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #19 Gepost op: 11 juli 2005, 08:41:41
Ik weet niet wie er allemaal aan mee gaat doen. Vooralsnog lijkt alleen de creme-de-la-creme diensten uitgenodigd te zijn!  :P ;D ;D

Christian

Gelukkig maar, dan kunnen wij ons met echt belangrijke zaken bezig houden :-)

Gr
Erik