Ik denk niet dat we deze discussie hier moeten voeren frans, we hebben inmiddels mail contact en mijn opmerking hier is bedoeld om de organisatoren wakker te schudden om
vooral wel te reageren op aanmeldingen die zij krijgen via hun eigen website.
Kritiek is nooit bedoeld om een evenement anders te organiseren, kritiek is bedoeld om de organisatie kennis te laten nemen van verbeterpunten !! Een van die punten is dus het reageren op contacten via uw eigen website.
Overigens zie ik in uw oproep wel degelijk een heel belangrijk punt van kritiek waar wel iets mee gedaan is namelijk de optocht op de dag voor de HV dag ik denk dat dit een belangrijke verbetering is wat ik dan wel weer een stap achteruit vind is dat het historisch materiaal niet meer getoont zal worden aan het publiek op de dag zelf, het kan het publiek leren van waar de hv gekomen is in de ontwikkelingen tot heden, hoe krakkemikkig men begonnen is en dat zeker de HV-er van toen het pad van respect gebaand hebben voor de HV-er van nu.
Niet dat de HV-er van toen meer respect verdient maar dat om te laten zien dat de middelen behoorlijk veranderd en verbeterd zijn maar dat er daardoor wel
meer en andere zaken van de huidige HV-er verwacht worden dan vroeger al was het alleen om het verschil in kennis tussen toen en nu misschien verdiend de HV-er van nu daarom zelfs wel meer respect.
Respect verkrijgen begint (i.m.o.) bij goede voorlichting, daar is de HV dag zeker een hulpmiddel in, in goede voorlichting hoort ook je geschiedenis thuis...het is niet alleen maar leuk om de oude spullen te zien bij een goede voorlichting toont het de ontwikkelingen binnen de HV. Het is niet voor niets dat op veel veiligheidsdagen het verleden getoond wordt aan het publiek.
Overigens zie ik daar dan ook een taak weggelegd voor de eigenaren van dergelijke voertuigen want met slechts tentoon stellen van je voertuig bereik je dat doel niet.
Tot slot, de snelle publikatie in dit topic bevestigd mijns inziens ook dat ik de HV dag een warm hart toe draag ondanks mijn kritische kijk.