Fotografie bij luchtvaartpolitie hangar

Auteur Topic: Fotografie bij luchtvaartpolitie hangar  (gelezen 10356 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

scorpio

• Senior gebruiker
Reactie #40 Gepost op: 9 oktober 2013, 10:10:02
Citaat van: SMK Foxtrot link=msg=1207918 date=1381224523
Je zult verzocht worden om het terrein te verlaten. Als je daar geen gehoor aan geeft zal mogelijk de Operationeel Manager van de luchthaven je vorderen het terrein te verlaten.

Het "terrein"? Het grootste gedeelte van Schiphol wat voor iedereen toegankelijk is, is gewoon openbare weg, en hoewel dat dus wel eigendom is van de luchthaven, kan Schiphol, en dus ook de Operationeel Manager je daar helemaal niet vorderen het "terrein" te verlaten. Het wordt dan eerder een zaak van de Koninklijke Marechausse om te bepalen of de openbare orde niet wordt verstoord. Dat heeft echter niets met de huisregels van de luchthaven te maken.

Iets anders ligt het als je in de gebouwen van de luchthaven bent, daar dient een ieder zich gewoon aan de daar huisregels te houden en zo niet, kan je door personeel in dienst van de luchthaven, worden gevorderd het gebouw te verlaten.

GWB Foxtrot

• KMar
  • Forum gebruiker
Reactie #41 Gepost op: 9 oktober 2013, 11:41:33
Ik reageerde op de casus van een enquete houden. Niet die van de Topicstarter.

scorpio

• Senior gebruiker
Reactie #42 Gepost op: 9 oktober 2013, 20:30:56
Citaat van: SMK Foxtrot link=msg=1208167 date=1381311693
Ik reageerde op de casus van een enquete houden. Niet die van de Topicstarter.

Ik ook. Maar jij hebt het over een "terrein", daar waar jouw voorbeeld alleen "de gebouwen" betreft. Je kunt ook gewoon voor de hal van Schiphol een enquête houden.