Fietser Overreden door Shovel 27.05.05

Auteur Topic: Fietser Overreden door Shovel 27.05.05  (gelezen 1548 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Gepost op: 27 mei 2005, 15:27:56
0103001 11:47:18 27-05-05 HV 1 COOP LIJNS TEWISZ ROGGEPLEIN 3 ZNDM ONGEVAL MET BEKNELLING

=

Tekst www.WEBREGIO.nl !

Fietser overreden door shovel
ZAANDAM - Een fietser is vrijdagochtend zwaar gewond afgevoerd door de ambulance naar het ziekenhuis. De fietser werd op het L.T. Roggeplein in Zaandam, op de hoek met de Groot Scheepmakerstraat overreden door een shovel. Over de toestand van de fietser is nog niets bekend. Later meer nieuws.


Foto www.WEBREGIO.nl C&F Media!

Ik wens de familie en het slachtoffer veel sterkte toe  :-\

Jeroen.....




guest1564

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 27 mei 2005, 16:13:55


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Firefighter Robert

  • Bevelvoerder, Fire & Safety Inspector, Instructeur, Gaspakdrager, Chauffeur & Industrial Firefighter
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,372
    • Stichting MPHV
Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2005, 16:26:31
Is er al iets meer bekend over de toestand van het slachtoffer??

Zo zie je maar fietsers en voertgangers blijven de zwakkere weggebruikers.
Een ongeluk zit in een klein hoekje  :-\ :-\
Hopelijk is de toestand van het slachtoffer stabiel.
Veiligheidsregio Zeeland Post Zuidlandstraat (Terneuzen) https://www.facebook.com/B


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #4 Gepost op: 28 mei 2005, 17:04:34
Het slachtoffer is na het incident overgebracht naar het VU Ziekenhuis in Amsterdam, zijn situatie is buiten levensgevaar en de man(72) is aanspreekbaar....

De man die de shovel bestuurde kon niet optijd stoppen en reed over de 72 jarige man heenwaardoor de man daarna bekneld kwam te zitten tussen zijn fiets. En daar heeft de brandweer hem uitgeknipt.

Er kwamen 3 Ambulances, 1 TAS 1 HA+Container 1 HV2  1OVD een MMT en verschillende eenheden van de politie ter plaatse.

Groetjes Jeroen!...


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #5 Gepost op: 3 juni 2005, 22:13:51
Ik wil wel even toelichten hoe het met het SO gaat. Naar omstandigheden....... heel erg goed... Drie gebroken ribben, hersenschudding en een spierscheuring in zijn dij. SO is reeds thuis en moet daar genezen... oftewel echt verschrikkelijk veel geluk gehad.....
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #6 Gepost op: 3 juni 2005, 23:04:53
Ik wil wel even toelichten hoe het met het SO gaat. Naar omstandigheden....... heel erg goed... Drie gebroken ribben, hersenschudding en een spierscheuring in zijn dij. SO is reeds thuis en moet daar genezen... oftewel echt verschrikkelijk veel geluk gehad.....
gezien het ongeval wat hij heeft gehad,zeer zeker ja  :-\