schietpartij jodebreestraat amsterdam

Auteur Topic: schietpartij jodebreestraat amsterdam  (gelezen 3755 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #10 Gepost op: 27 mei 2005, 21:13:39
Ohjah, maar dat staat altijd in persberichten.  ::) :-X


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #11 Gepost op: 27 mei 2005, 21:22:49
Het is inderdaad een liquidatiepoging, mijn vraag is of iemand de melding heeft opgenomen, of moet ik wachten tot volgende week vrijdag bij "Scanner"?

Arie, goed nieuws voor je je hoeft niet te wachten op Scanner want ik heb t opgenomen, ben er nu mee bezig zodra het bewerken klaar is hoor je het van me!

Groetjes Jeroen!


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #12 Gepost op: 27 mei 2005, 22:31:30
Bedankt Jeroen ;D ik heb al wat op het AT5 nieuws gehoord, maar wil graag meer horen. Nogmaals bedankt Jeroen ;D
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #13 Gepost op: 28 mei 2005, 14:40:12
Slachtoffer schietpartij Chinees restaurant overleden
AMSTERDAM - De nog onbekende man die vrijdagmiddag in een restaurant in de binnenstad van Amsterdam werd neergeschoten, is in de nacht van vrijdag op zaterdag aan zijn verwondingen overleden. Dat liet de politie zaterdag weten.

De schietpartij had plaats in Chinees restaurant Nam Tin aan de Jodenbreestraat. Rond 15.30 uur liep daar een man naar binnen met een helm op en een vuurwapen. Hij schoot gericht op het Chinees uitziende slachtoffer en nam daarop de benen.

Bron: nu.nl


Firefighter Robert

  • Bevelvoerder, Fire & Safety Inspector, Instructeur, Gaspakdrager, Chauffeur & Industrial Firefighter
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,372
    • Stichting MPHV
Reactie #14 Gepost op: 28 mei 2005, 16:21:58
Slachtoffer schietpartij Chinees restaurant overleden
AMSTERDAM - De nog onbekende man die vrijdagmiddag in een restaurant in de binnenstad van Amsterdam werd neergeschoten, is in de nacht van vrijdag op zaterdag aan zijn verwondingen overleden. Dat liet de politie zaterdag weten.

De schietpartij had plaats in Chinees restaurant Nam Tin aan de Jodenbreestraat. Rond 15.30 uur liep daar een man naar binnen met een helm op en een vuurwapen. Hij schoot gericht op het Chinees uitziende slachtoffer en nam daarop de benen.

Bron: nu.nl

Is weer eens geen zuivere koffie  :-\ :-\
Veiligheidsregio Zeeland Post Zuidlandstraat (Terneuzen) https://www.facebook.com/B