Middelongeval (auto tussen 2 vrachtwagens) A7 Afsluitdijk R 74,4 - Den Oever 01-10-2013

Auteur Topic: Middelongeval (auto tussen 2 vrachtwagens) A7 Afsluitdijk R 74,4 - Den Oever 01-10-2013  (gelezen 8541 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

brinky-5034

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
  • www.brandweerwieringen.nl
    • www.brandweerwieringen.nl
Brandweer Wieringen :Prio 1(srt vtg:personenauto) A7 AFSLUITDIJK 74,4 DEN OEVER Voertuigbrand 5034
Regio: 10 Noord-Holland noord
Korps: Wieringen
Post: Den Oever
Soort voertuig + roepnummer: TAS 5034
Rukt uit voor soort melding: Voertuigbrand
Maker filmpje: Brandweer Den Oever
 Brandwacht 1e klas  Brandweer Wieringen  Blusgroep Den Oever


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Gelukkig is meneer al alles aan het opvegen. Hoeft de VOA dat niet meer te doen...


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Citaat van: Frank. link=msg=1209626 date=1381733123
Gelukkig is meneer al alles aan het opvegen. Hoeft de VOA dat niet meer te doen...

En ook fijn voor de aanrijdende hulpdiensten, want die kunnen zonder lekke banden weer verder. Tuurlijk mis je wat 'bewijsmateriaal', maar in dit geval wel een goed idee, denk ik, om de doorgang vrij te maken op die smalle afsluitdijk.


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Mooi filmpje, wat wel meteen een vraagteken oproept.

Bij aankomst PI is er al een persoon de snelweg aan t vegen, uiteraard met de beste bedoelingen. Echter, is dit niet nadelig voor eventueel sporenonderzoek van FTO?

EDIT
Ik zie dat in een ander topic, soortgelijke vragen zijn gesteld, echter nog niet echt een definitief antwoord van de blauwe tak.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


Dimeg

  • Brandweervrijwilliger
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
Citaat van: Mattijs link=msg=1209680 date=1381741472
Mooi filmpje, wat wel meteen een vraagteken oproept.

Bij aankomst PI is er al een persoon de snelweg aan t vegen, uiteraard met de beste bedoelingen. Echter, is dit niet nadelig voor eventueel sporenonderzoek van FTO?

EDIT
Ik zie dat in een ander topic, soortgelijke vragen zijn gesteld, echter nog niet echt een definitief antwoord van de blauwe tak.

dat vroeg ik me ook al af inderdaad, welk topic was het ?


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Video en reactie's van Frank. en Steven78 met dit topic samengevoegd.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Citaat van: Mattijs link=msg=1209680 date=1381741472
Mooi filmpje, wat wel meteen een vraagteken oproept.

Bij aankomst PI is er al een persoon de snelweg aan t vegen, uiteraard met de beste bedoelingen. Echter, is dit niet nadelig voor eventueel sporenonderzoek van FTO?

De politie is zeer zeker niet gelukkig met dit soort veegacties, hoe goed bedoeld ook. Daarmee worden sporen vernietigt, en daarmee wellicht essentiele informatie. Overigens een mooi filmpje van het aanrijden door de file en al die mensen links en rechts op de rijbaan. En schots en scheef staande voertuigen, en zelfs een vrachtwagen over de doorgetrokken lijn op de vluchtstrook. Zo handig.......


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Citaat van: Peter71 link=msg=1209689 date=1381742548
De politie is zeer zeker niet gelukkig met dit soort veegacties, hoe goed bedoeld ook. Daarmee worden sporen vernietigt, en daarmee wellicht essentiele informatie. Overigens een mooi filmpje van het aanrijden door de file en al die mensen links en rechts op de rijbaan. En schots en scheef staande voertuigen, en zelfs een vrachtwagen over de doorgetrokken lijn op de vluchtstrook. Zo handig.......

Die discussie zag ik ook al wel aankomen. Mensen zijn nieuwschierig en willen alles weten en zien, naast het alom aanwezig ongeduld.

Ik geef toe dat ik in een file ook wel eens over het lijntje kruip om te zien wat er te zien valt. Echter heb ik altijd m'n oren open voor sirenes, spiegel ik eerst én zorg ik dat ik voor mij genoeg ruimte heb om nog weer terug te kunnen sturen.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Citaat van: Mattijs link=msg=1209690 date=1381742736
Die discussie zag ik ook al wel aankomen. Mensen zijn nieuwschierig en willen alles weten en zien, naast het alom aanwezig ongeduld.
Het gaat me niet direct om die discussie. Maar men kan nu goed zien hoeveel ruimte een brandweervoertuig al snel nodig heeft om ergens vlot langs heen te komen. ;)


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Citaat van: Peter71 link=msg=1209691 date=1381742884
Het gaat me niet direct om die discussie. Maar men kan nu goed zien hoeveel ruimte een brandweervoertuig al snel nodig heeft om ergens vlot langs heen te komen. ;)

Duidelijk
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV