Je snapt het nog steeds niet. Lees nog eens goed naar wat Red zegt wat hij MAG doen, en wat hij ZAL doen.
Jawel, ik lees wel goed.
Het grote verschil is dat die politieagenten wel in de auto zitten en een klein gedeelte van de VKR's er o zo graag in zouden willen zitten.
Dat dat die VKR kennelijk niet/nooit is gelukt, tja daar kunnen die betreffende agenten in die auto echt niets aan doen.
Politieagenten komen wel vaker in onverwachte en onbekende situaties waarin ze moeten improviseren, snel beslissingen moeten nemen, daartoe zijn ze opgeleid en hebben ze de nodige kennis en ervaring opgedaan.
Ja, ik kom ook weleens in onbekende situaties, so what? Ja politieagenten komen vaker in gevaarlijke situaties, maar het lijkt mij ook dat ze op voorhand gewaarschuwd worden dat er een schutter om een bepaalde hoek staat dat ze dat wel prettig vinden om te horen van een burger die zich verschuilt.... Deze vkr wijst je dan wel niet om welk hoekje een schutter zich precies verstopt, maar wel dat er vers beton is gestort, of dat een weg zo vol staat met auto's dat je er heel langzaam of niet doorheen komt en misschien beter links, rechts, links rechts kan rijden.
Maar aangezien ik geen vkr en geen politie ben stop ik maar met me mengen in deze discussie want blijkbaar ziet een burger toch niet goed wat een politie man doet
.