welke pager raden jullie me aan en welke af

Auteur Topic: welke pager raden jullie me aan en welke af  (gelezen 11810 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jeroenduitske

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 534
  • jeroenduitske
Reactie #40 Gepost op: 2 april 2007, 20:23:36
weet echt niemand wat dat is ik heb de goede freqency meer dan moet er normaal staam mhz maar bij mij staat 00hz
moet ik dan en ander freqency ofzo
EHBO'er  - AED Bediener RK'er Chauffeur bij VZA international post Echt Verzorgende IG


Inkie

  • Gast
Reactie #41 Gepost op: 20 april 2007, 15:38:44
Eigenaar van een Jupiter V6.6  ;)
Bevalt super! Wacht nog even met iets nieuws tot dat ding met die  oplader op de vrije markt komt  ;)

Geloof dat het dan zover is.... Zag net op www.P2000shop.nl deze staan. Geen jupiter maar een Galaxy en oplaadbaar.


Of bedoelde je dit niet? ;)

Heb zelf een Jupiter PRO 7.1 geloof ik. Maar dik tevreden  ;D Super handig dat handprogrammeerbaar...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #42 Gepost op: 20 april 2007, 16:13:30
De Galaxy wordt alleen geleverd aan hulpverleningsdienten.

 ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


paul_hartog

  • Gast
Reactie #43 Gepost op: 21 april 2007, 18:37:04
snap idd ook niet waarom deze nog niet op de vrije markt is ???


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #44 Gepost op: 21 april 2007, 19:22:22
snap idd ook niet waarom deze nog niet op de vrije markt is ???

Wat valt daar wel/niet aan te begrijpen? Als zij ze alleen aan hulpdiensten willen leveren dan is dat toch hun keuze? Als ze ook aan partikulieren zouden leveren dan valt er misschien wat meer te verdienen, maar zolang de vraag groot genoeg is onder de hulpdiensten dan zou ik hun persoonlijk ook voorrang geven. Het is immers hun netwerk en we mogen als 'luistervinken' al in onze handen klappen dat we nog iets mee kunnen krijgen van de hulpdiensten dankzij P2000.

Ook ik zou graag een Galaxy willen, maar waarom eigenlijk, omdat hij oplaadbaar is? Nou dan moet je hem best vaak opladen hoor, vergis je niet. 1x in de zoveel maanden een nieuwe batterij in mijn Jupiter en hij gaat weer maanden mee. Het display is groter, okee dat is inderdaad wel prettig. Stofdicht, ook wel prettig maar als je weet hoe de Jupiter open moet dan is het kinderspel om hem eens in de zoveel tijd even schoon te blazen. Het enige voordeel is het grotere scherm. Dat hij harder piept of trilt is leuk en aardig, maar ik heb met mijn Jupiter nog geen alarm gemist. Met dien verstande dat ik er 's nachts niet wakker van hoef te worden, dat scheelt. Ik denk echter dat het voor veel mensen een 'must have' is, terwijl een Jupiter er nauwelijks voor onder doet.

De Galaxy komt echt wel beschikbaar voor de partikulier, maar de hulpdiensten krijgen nu eenmaal voorrang (ook zonder optische en geluidssignalen)

Groeten, Peter.


jeroenduitske

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 534
  • jeroenduitske
Reactie #45 Gepost op: 21 april 2007, 23:48:03
peter hunt

ik geef je groot gelijk men jupiter doet het het weer en ik heb nog geen een melding gemist dus ik ben te vreden  :D ;)
EHBO'er  - AED Bediener RK'er Chauffeur bij VZA international post Echt Verzorgende IG


paul_hartog

  • Gast
Reactie #46 Gepost op: 22 april 2007, 12:17:07
oh mijn jupiter doet het ook goed hoor daar niet van
maar ik vond het gewoon appart omdat er zeer veel vraag naar blijkt te zijn  ;)