GRIP 1 Zeer grote brand (MCD distributiecentrum Boon) Marisstraat - Sliedrecht 07-10-2013

Auteur Topic: GRIP 1 Zeer grote brand (MCD distributiecentrum Boon) Marisstraat - Sliedrecht 07-10-2013  (gelezen 9793 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Robinio

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Gave platen Sjoerd!

Hier ook nog een paar van mij!





De rest van mijn foto's is te bekijken op; http://www.robindebeer.nl/1/post/2013/10/zeer-grote-brand-grip-1-distributiecentrum-mcd-supermarkten-sliedrecht.html


112fotograaf

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
Ben meer benieuwd wat er met de producten gaat gebeuren. Werk zelf als vakkenvuller in een MCD Supermarkt. Producten kwamen altijd uit Sliedrecht. Dus wat nu?


Robinio

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Ik zelf werk ook bij de MCD, ik weet wel dat er kantoorpersoneel is opgetrommeld en ik neem aan dat dit ook met de bevoorrading van de winkels te maken zal hebben.


Jasper513

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
De directeur heeft verteld dat alle producten door rook en waterschade verloren zijn gegaan, is voor 6 miljoen schade


Kevin R.

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 978
p2kflex
22:48:19 07-10-13GROUP-1Prio 2 TS502 Brand Industrie/agrarisch BOON SLIEDRECHT MARISSTRAAT 2 SLIEDRECHT BBK:37
1403182BRW Zuid-Holland Zuid (Alblasserdam) (Bevelvoerders)
1403187BRW Zuid-Holland Zuid (Alblasserdam) (Blusploeg D)


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Politie onderzoekt grote brand in Marisstraat Sliedrecht

http://www.politie.nl/nieuws/2013/oktober/8/07-politie-onderzoekt-grote-brand-in-marisstraat-sliedrecht.html
Laatste update: 08-10-2013 | 11:21

Sliedrecht - De politie doet onderzoek na de brand in een distributiecentrum voor supermarkten aan de Marisstraat in Sliedrecht op maandagavond 7 oktober jl.

De brand brak kort voor 7 uur ’s avonds uit. De hulpverlenende diensten rukten direct met groot materieel uit. Er was niemand in het pand aanwezig en er is ook niemand gewond geraakt. De brand bleek lastig te bestrijden. Er was veel rookontwikkeling. Uit voorzorg is het advies gegeven ramen en deuren gesloten te houden.

Voor het verkeer op de nabijgelegen snelweg A15 en het spoor waren geen maatregelen nodig. Metingen van de brandweer hebben geen bijzonderheden uitgewezen. De burgemeester van Sliedrecht, de heer Van Hemmen, heeft zich door de hulpverlenende diensten bij het incident laten informeren.

Kort na 22 uur kon het sein brand meester gegeven worden. De brandweer is daarna nog enkele uren bezig geweest met nablussen. De wegen in de omgeving zijn tijdelijk afgesloten geweest. De forensische opsporing doet vandaag onderzoek naar de oorzaak van de brand.
Samen sterk in de hulpverlening!


G.Mans

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 95
Citaat van: riromic link=msg=1207791 date=1381167036
p2kflex
19:30:11 07-10-13GROUP-1Prio 1 DPH34 HA188 Brand Industrie/agrarisch (Inzet brw: hw) (OPS BR: Zeer Groot) (GRIP1) BOON SLIEDRECHT MARISSTRAAT 2 SLIEDRECHT BBK:37
GRIP 11403616BRW Zuid-Holland Zuid (Dordrecht Leerpark) (Kazernealarm)
GRIP 11403590BRW Zuid-Holland Zuid (Dordrecht Oranjepark) (Kazernealarm)
GRIP 11404928BRW Zuid-Holland Zuid (Papendrecht) (Bevelvoerders)
GRIP 11404926BRW Zuid-Holland Zuid (Papendrecht) (Chauffeurs ploeg A)
GRIP 11404925BRW Zuid-Holland Zuid (Papendrecht) (Chauffeurs ploeg B)
GRIP 11403003BRW Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid (Lichtkrant GMC)
GRIP 11405361BRW Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid (Onbekende code)
GRIP 11405360BRW Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid (Onbekende code)
GRIP 11405359BRW Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid (Onbekende code)
GRIP 11403062BRW Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid (OvD Dordrecht Alarmcode)

Peloton Drechtsteden Zuid heeft ook zijn bijdrage geleverd. De posten Heerjansdam, Zwijndrecht en Hendrik-Ido-Ambacht zijn ook ter plaatse geweest en ingezet.