en in hoeverre deze spot "kwaadaardig" is blijkt wel uit deze status update van een collega op facebook ( letterlijk knip en plak werk )
---
Na het bewuste donor ja/nee campagne zit ik op mijn rustdag te brainstormen.
De politieke dame die achter het fimpje staat; ze vind het spannend en prikkelend.
Hopelijk worden hierover kamervragen gesteld! Na mijn persoonlijke ervaringen met bijna aanrijdingen en aanrijdingen met dodelijke afloop. En met hulp van psychologen en maatschappelijk werkers zit ik weer op de bok.
Het vreet me op, het liefst hang ik dat mens aan de hoogste boom. Zou ze ook emdr therapie willen ondergaan of uren aan de verhoortafel zitten als getuige wat meer aanvoelt als verdachte!
Gisteren las ik op fb dat ik niet veiligheidsongeschikt geschikt ben en onmenselijk.
Hopelijk beseft deze politieke dame dat er na een aanrijding weinig overblijft om als donor te kunnen fungeren, om het cru te bewoorden is het meer döner.
Ik zweet als een otter en zweet in mijn handen. Onbegrip en woede ten top.
Bij de gedachte dat de psycholoog aan mij durft te vragen of ik begrip op kan brengen. Nee, volgens het geloof kom je in het hiernamaals in de hel. Laat deze Springer mijn nachtmerries ook maar mee nemen.