Politie neemt maatregelen na ProjectX rellen in Haren

Auteur Topic: Politie neemt maatregelen na ProjectX rellen in Haren  (gelezen 5865 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #10 Gepost op: 2 februari 2013, 01:35:34
Tsja... Die discussie omtrent de lange lat die heb ik al een tijd geleden aangeslingerd. Ik ben en blijf van mening dat iedereen die in de BPZ werkt getraind en gecertificeerd moet zijn voor gebruik er van. Toestemming bij de OvD's neerleggen en gebruiken indien nodig.....


http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=32550.0
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #11 Gepost op: 3 februari 2013, 12:44:08
Elke medewerker een eigen porto? Te duur.

schijnt dat daar een onderzoek over is.. Wij zijn dus samengegaan met brabant die geen porto op de man hebben. Wij hebben dat wel. Met als resultaat:

In aanschaf duurder, uiteindelijk goedkoper.
persoonlijke porto's gaan vele malen minder stuk als gezamelijke porto's. Ik heb mijn porto al bijna 6 jaar zonder probleem.
de accu's zijn wel voor iedereen. we hebben een centraal punt op het bureau waar een flinke voorraad ligt. Een defecte accu wordt binnen een werkdag omgeruild.
In Brabant komt het schijnbaar regelmatig voor dat er defecten zijn. Daar kom je dan pas achter als je wilt statussen en je keypad het bijvoorbeeld niet doet.

Nu maar hopen dat we niet alles van Brabant overnemen..


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #12 Gepost op: 3 februari 2013, 14:20:07
Geldt niet voor alle oude Brabantse korpsen. In het voormalige Brabant-Noord werkte men ook met persoonlijke porto's.
Senior GGP / Oost-Brabant


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #13 Gepost op: 3 februari 2013, 23:26:08
Geldt niet voor alle oude Brabantse korpsen. In het voormalige Brabant-Noord werkte men ook met persoonlijke porto's.

Ja sorry, bedoelde eigenlijk alleen MW Brabant


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #14 Gepost op: 4 februari 2013, 14:34:45
schijnt dat daar een onderzoek over is.. Wij zijn dus samengegaan met brabant die geen porto op de man hebben. Wij hebben dat wel. Met als resultaat:

In aanschaf duurder, uiteindelijk goedkoper.
persoonlijke porto's gaan vele malen minder stuk als gezamelijke porto's. Ik heb mijn porto al bijna 6 jaar zonder probleem.
de accu's zijn wel voor iedereen. we hebben een centraal punt op het bureau waar een flinke voorraad ligt. Een defecte accu wordt binnen een werkdag omgeruild.
In Brabant komt het schijnbaar regelmatig voor dat er defecten zijn. Daar kom je dan pas achter als je wilt statussen en je keypad het bijvoorbeeld niet doet.

Nu maar hopen dat we niet alles van Brabant overnemen..

tja geef men de spulletjes op de man/vrouw dan schijnt men er zuiniger mee om te gaan als het maar van de baas is... raar maar waar... :D

Gewoon goederen op de man/vrouw verstrekken. Op die manier ben je zelf voor je spullen verantwoordelijk. Is het niet in orde, kun je mensen er zelf op aanspreken en verantwoordelijk voor houden. Dat is met gezamelijke spullen een stuk lastiger.
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #15 Gepost op: 5 februari 2013, 08:06:11
tja geef men de spulletjes op de man/vrouw dan schijnt men er zuiniger mee om te gaan als het maar van de baas is... raar maar waar... :D

Gewoon goederen op de man/vrouw verstrekken. Op die manier ben je zelf voor je spullen verantwoordelijk. Is het niet in orde, kun je mensen er zelf op aanspreken en verantwoordelijk voor houden. Dat is met gezamelijke spullen een stuk lastiger.

ja, zo werkt het bij ons perfect. Als ik naar ons kleine bureautje kijk, voelt iedereen zich verantwoordelijk voor zijn eigen spullen. En in ons geval zelfs voor andermans spullen (zelfs van de baas)


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #16 Gepost op: 22 oktober 2013, 23:54:09
Politie heeft communicatie nog niet op orde - RTV Noord
Politie heeft communicatie nog niet op orde - RTV Noord
RTV Noord
Gepubliceerd op 22 okt 2013
Citaat
De aanpak van grote incidenten door de politie Noord-Nederland laat nog te wensen over. Zo is de onderlinge communicatie nog steeds niet op orde. Dit blijkt uit een interne evaluatie van de politie, waar RTV Noord de hand op heeft weten te leggen.

Kijk hier voor meer informatie: http://www.rtvnoord.nl/?p=126019
Samen sterk in de hulpverlening!