Allen,
Ik ben voor de opleiding bezig met een onderzoek naar het wel of niet uitmelden van collega's in bepaalde situaties. Hiervoor is het de bedoeling dat ik ook een kort filmpje maak om te illustreren waarom ik voor dit onderwerp heb gekozen. We mogen daarbij gebruik maken van bestaand materiaal.
Omdat hier veel spotters, collega's en mensen met interesse in en voor de blauwe tak zitten ga ik de vraag dan ook bij jullie neerleggen. Ik ben op zoek naar filmpjes van politiemensen die in een 'assistentie collega' terecht komen, die (spoed)bijstand roepen en/of die in gevecht raken met één of meerdere verdachten.
Het liefst filmpjes van een beetje degelijke kwaliteit, verder heb ik maar een paar eisen: Filmpjes mogen maximaal een jaar of 10 oud zijn. Dat wil zeggen, het huidige uniform moet erop staan. Ik zoek dus geen filmpjes uit den ouden doosch of van de rijkspolitie tijd.
Ook zoek ik geen AT/ME/OT/KMar, ik zoek de 'gewone' diender.
Het liefst filmpjes van 1 of 2 collega's, dus geen heel bureau dat in gevecht raakt.
Zijn er hier wellicht mensen die zulke filmpjes in hun archief hebben of ergens weten te vinden dan hoor ik dat graag, als dat niet lukt moet ik zelf iets in scene gaan zetten ben ik bang.