Ik denk dat je gewoon besodemieterd word, simpel gezegd. :|
Een VRO betekend letterlijk Voortgezette Rij Opleiding, dit is een rij opleiding die vele malen uitgebreider is dan de door de APAA geleverde rijopleiding Broa. A+B. Ik kan me niet voorstellen dat je deze vrij prijzige rijopleiding krijgt van een particulier, in ieder geval niet tegen een beetje normale prijs.
De rijopleiding die je krijgt van de baas, dus niet tegen betaling want je krijgt al salaris, heet BROA.
Basis Rij Opleiding A+B. A is grotendeels theoretisch maar ook een voorbereiding op B, B is dat je gaat leren rijden om met, maar vooral zonder toeters en bellen te gaan rijden. Het een en ander is wel verandert sinds een paar jaar, maar toch is dit de basis die je krijgt van de politie academie.
Besef wel 1 ding, je betaald nu voor een vooropleiding om je droombaan te verwezenlijken, namelijk werken bij de politie.
Ik snap dat je er best veel voor over hebt maar dit is de reinste kolder, met andere woorden `bullshit`. Je wordt gepaaid door een particulier die denkt een slaatje te slaan bij een stel (net geen) minderjarigen die veel over hebben om hun droombaan te verwezenlijken.
Met andere woorden je krijgt de rijopleiding gewoonweg van de baas, de politieacademie cq het korps waar je voor werkt. zodra je je opleiding hebt afgerond en misschien wel tijdens je studie door heb je pas de kans om een "echte" VRO te volgen.
Je hebt een aantal verschillende rijopleidingen maar die worden gegeven of door de politieacademie of door het korps zelf.
Sorry voor mn botte reactie maar dit klinkt fout... Tenzij je wilt betalen natuurlijk...
Zodra je in opleiding bent voor agent/hoofdagent of hoger dan krijg je die opleiding gewoon van de APAA. (politie academie)
Wat ik me afvraag, wat zijn de kosten?