0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
nigel @nigelfonk1994 3mHet begin van de #brand op #DeKleders in #leeuwarden minder dan een minut later stond het hele pand al in de brand pic.twitter.com/AU93RTxqzi
Hebben ze daar een slachtoffer??Ik dacht altijd dat een BOT team opgeroepen werd als er een dodelijke slachtoffer is gevallen?? of heb ik het nu mis??
nigel @nigelfonk1994 5mBrand begon erg klein door een gaskachel zo als ik van een van de werknemers heb gehoord. Maar binnen een min stond alles al in de brand
raar, voor een oms in Heerenveen wordt nu de HW van Heerenveen gepiept, als die in Leeuwarden staat is het een eind rijden lijkt mijhet is gelukkig loos alarm door baldadigheid, maar een alarmcentrale weet toch ook wel waar het materiaal allemaal staat lijkt mij??En dat je zo'n HW niet kunt alarmeren als die al bij een brand staat??lijkt mij dat nu nog de autoladder van Drachten en de hoogwerker van Bolsward thuis staan.
nigel @nigelfonk1994 3mHet begin van de #brand op #DeKleders in #leeuwarden minder dan een minut later stond het hele pand al in de brand pic.twitter.com/AU93RTxqziHet eerste begin van de brand
niet best, 5 rv's ter plaatse, dan hebben we alleen Bolsward nog vrij lijkt mij, dichtsbijzijnde is dan Assen, Groningen en Steenwijk, zo uit mijn hoofd