Sorry, maar waar heb je deze quote vandaan? Heb hem niet voorbij horen komen.
Dat klopt dat stond ook in de krant, het hele artikel kun je in de krant lezen niet op internet
Peter 71,
Reken jezelf niet "rijk'. Het voorgaande bericht (en meer) waarin de verantwoording van de verhuurder wordt genoemd is koren op hun molen. Los van de vraag of de verhuurder daadwerkelijk meer had kunnen doen voor de veiligheid van de omgekomen huurder en anderen. De laptop-managers zullen het een trieste inzet vinden maar tegelijk roepen dat "dus" ook met een TS6 dit een verloren strijd was. En hier kwamen vrijwel gelijktijdig 2x TS6 en HW ter plaatse als ik het goed heb gezien. Tegenover deze ene keer dat geen enkele normaal denkend brandweermens met TS4 of 2 als 1e eenheid had willen arriveren staan vele inzetten waarbij het wel mogelijk is. In hun ogen dus. En zal er aan hun standpunten van TS 4 of SIV niets veranderen, hoe zeer ik het ook met je eens ben. Het is een rekensom. Zie Diever.
Ik heb eens over je opmerking na zitten denken en ik denk dat je hier een goed punt hebt, maar we zouden het ook om kunnen draaien.
Dan ga ik heel erg op vakbekwaamheid en plaatselijke kennis zitten, ook kunnen we op de manier van inzetten gaan zitten. Ik weet dan ga je dus heel veel vinden van dit soort zaken en misschien is dat niet terecht ten opzichten van de collega's uit Friesland, laat ik het dus algemeen houden, als je hier gelijk met veel mensen en materieel in had gaan zetten op een andere manier als deze dan had je een heel ander verhaal gehad. Uiteraard komt dit politiek niet uit, maar het is maar net wie de opdracht geeft en wat de opdracht van het onderzoek gaat zijn.
Ik wil met mijn opmerking geen collega's schaden, want ik weet uit ervaring dat dit best een hele lastige klus kan zijn, dus dat even terzijde en dat is zeker mijn bedoeling niet. Respect voor hun werk en hun inzet!
Het gaat mij meer om jou reactie welke ik goed begrijp, maar ik wil ook aan geven dat het op een andere manier kan, hoe neutraal zal de onderzoekscommissie zijn en wat zal hun opdracht zijn van wie?