sigma wedstijden 2005 Drenthe

Auteur Topic: sigma wedstijden 2005 Drenthe  (gelezen 26212 keer)

0 gebruikers (en 22 gasten bekijken dit topic.

lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #120 Gepost op: 18 september 2005, 23:36:20
Hee Ab weetje we hebben de kopie van de foto gisteren avond al in de loods in Beilen opgehangen.
Groetjes vanuit het limburgsche land Bianca ;)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #121 Gepost op: 18 september 2005, 23:44:26
Nou, eigenlijk meer of je dat zelf ook wel wilt. ;D

Nouja ik zal wel met plezier over gaan naar Drenthe als ik naar daar verhuis maar nu wil ik toch nog in midden limburg blijven hoor. ;)

Het zijn allebei gezellige teams waar je je snel thuis voelt ;D
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #122 Gepost op: 19 september 2005, 00:03:45
Nouja ik zal wel met plezier over gaan naar Drenthe als ik naar daar verhuis maar nu wil ik toch nog in midden limburg blijven hoor. ;)

Het zijn allebei gezellige teams waar je je snel thuis voelt ;D

 ::) ::) ::) ;D


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #123 Gepost op: 19 september 2005, 00:17:09
Correctie:
Een droge, "natte", ERRUG koude, ik hoop dat hij niet wegwaait tent  :-\

Goh jij hier!  ;D
Nurse powerrrrr


ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #124 Gepost op: 19 september 2005, 00:23:27
Hoi allemaal Forumleden en gasten,

Namens de organisatie wil ik iedereen bedanken die heeft deelgenomen, gesupporterd en/of heeft meegeholpen. Dankzij jullie inzet is het een prachtige dag geworden.

Getuige de vele prachtige foto's die hier al geplaatst zijn merken we nogmaals op dat deze vorm/ manier van treffen voorziet in een stuk kennismaking met elkaar persoonlijk maar ook in elkaars werkwijze als regio.


Wij hebben een verzoek:
Willen jullie een kleine korte evaluatie aan mij zenden van de dag/ weekend als groep of als individu (wel regio vermelden) zodat we in de evaluatie die binnenkort volgt leerpunten kunnen omschrijven voor een volgend treffen. Graag zowel positieve als opbouwende kritiek richten aan mij of via een pm-tje of via de snelle postduif aan abeens21@freeler.nl.

Bedankt  :-*
ABeens (lid projectgroep sigmawedstrijd 2005)



[verwijderd door de admin]


ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #125 Gepost op: 19 september 2005, 00:25:03
Nu ik de foto's zie, zie ik dus ook dat er heel wat forumie's voorbij zijn gelopen.

Wisten jullie al dat onze overloopster Bianca nu definitief over gaat van SIGMA Noord en Midden Limburg naar SIGMA Drenthe. De transfersom is na stevig onderhandelen vastgesteld op 3 kamelen en 2 geiten.

PS gezocht zandbak voor stalling van 3 kamelen en goede sharma-boer die 2 geiten kan verwerken

Ehm ik weet wel een hele goede loods ergens in Weert waar ruimte genoeg is voor de stalling van deze beesten  ;D.

Ook zag  8) ik ergens anders op dit forum dat dit treffen wel voorziet in een bepaalde behoefte zonder namen te noemen he Gerrie en Patries  :D


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #126 Gepost op: 19 september 2005, 03:59:01
IK denk dat het wel een gezellige beesten boel zal worden.  ;D


sigmash

  • Gast
Reactie #127 Gepost op: 19 september 2005, 08:27:19
In Drenthe waren ze erg tevreden met de hulp van ons Bammetje en wilde ze haar graag hebben. Omdat wij haar niet graag kwijt zijn heb ik toen een transfersom gevraagd. En zoals je volgens goed Egyptisch gebruik een vrouw verhandeld kwamen we na wat handjeklap uit op 3 kamelen en 2 geiten.  ;D

Onze loods staat vol met gele busjes dus ik zoek nog een plekje voor die kamelen. Als ik voor de winter niets heb zal ik ze zolang moeten onder brengen in een gele tent met verlichting en verwarming.


Robert H

  • Gast
Reactie #128 Gepost op: 19 september 2005, 08:44:18
Citaat
Nu klets je er wel overheen... (foto?)  

Ik doe echt m'n best maarre ik heb wel een paar foto's maar ik krijg het niet voor elkaar om hem hier op te zetten. :-\

Bianc, had jij niet toevallig een foto liggen verkregen via de mail? ??? ;D

(misschien lukt het jou)?


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #129 Gepost op: 19 september 2005, 09:45:06

Ook zag  8) ik ergens anders op dit forum dat dit treffen wel voorziet in een bepaalde behoefte zonder namen te noemen he Gerrie en Patries  :D

.......jij weet meer dan ik :-p..
Nurse powerrrrr