0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
ik lag net te schudden in mijn bed, leek een aardbeving. (Castricum) zie soortgelijke tweets in Castricum en Uitgeest. WWEMV ??
Rob Koning @Kpt_Rob 54sHebben we nou een aardbeving meegemaakt in Castricum? Hele huis stond te trillen. #notthebigone
Thom Bouman @Thom_Bouman 46sAardschok in Egmond-Binnen.We voelden 2 enorme dreunen vlak achter elkaar.Het huis stond te schudden.De hele... http://fb.me/1U0lElMYU
bakkum6 @bakkum6 2mRaadselachtige explosie/knal in en rond Castricum rond 23 uur waardoor mensen massaal de straat op gingen op zoek naar de oorzaak
✪ @LinetKoopmanx 7mzit je lekker met je zus beneden trilt je hele huis en hoor je glazen tegen elkaar trillen ;s #ontploffing #bergen
Aardschok in Castricum?22 okt 2013 23:28CASTRICUM In het noordelijke gedeelte van Castricum en in delen van Limmen is vanavond rond 23.00 uur enige paniek uitgebroken.Veel inwoners hoorden een enorme knal en maken melding van trillende ramen.
Veiligheidsregio NHN @vrnhn 59sEr zijn #trillingen waargenomen in de buurt van #Egmond en #Castricum. Oorzaak is (nog) niet bekend. Geen meldingen van schade of letsel.
Zou dus ook een vliegtuig (F16) die door de geluidsbarrière heen vliegt kunnen zijn volgens de woordvoerder.... Dus zullen ze defensie wel ff bellen.