0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Ik kom net van de Markerwaarddijk N302 Lelystad Enkhuizen en verbaas me eigenlijk dat deze nog open is. De vrachtauto's voor mij hadden er best moeite mee.
RTV Noord-Holland @RTVNH 26sEen GSM-mast op Texel is door de harde wind geknakt. Het is niet bekend of dit gevolgen heeft voor het bellen http://bit.ly/17ndQUj
Nu tientallen stormmeldingen per minuutDe zuidwesterstorm die over het land trekt, zet de brandweer behoorlijk aan het werk. Maandagochtend rond 10.30 uur was de brandweer bijna 2100 keer uitgerukt na meldingen over stormschade en wateroverlast. Alleen al tussen half 10 en half 11 kwamen er 894 meldingen binnen.
Meteo Consult @MeteoConsult 27sDe analyse van 10 uur. Het zwaarste deel van de storm (ten zw van kern) komt nog en gaat naar NW-Nederland. #storm
HTM Personenvervoer @HTM_ReisinfoOp diverse plaatsen staan er voertuigen gestremd door takken op de bovenleiding en breuken in de bovenleiding.10:28 AM - 28 Oct 13
Redactie Regio15.nl @regio15Een trein is blijven steken op de spoorbrug vlakbij Station Delft. Deze trein wordt nu geëvacueerd.10:34 AM - 28 Oct 13
Redactie Regio15.nl @regio15Ook op de #Koningsspil in Wateringen dreigt het dak van een gebouw te waaien.10:37 AM - 28 Oct 13
Gemeente Leeuwarden @Gemeente_Lwd 21sVanwege de verwachte storm zijn er extra controles getroffen panden de #Kelders