0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Tientallen Hulpdiensten Aanrijdend, GRIP 2 ONGEVAL 3 TOURINGCARS A1 MUIDENVeel hulpdiensten naar ongeval A1http://noordernieuws.nl/2013/11/02/thuiszorg-medewerkers-friesland-gewond-bij-ongeval-a1/
zie op deze video (2'.20) zelfs een ambu uit Apeldoorn (06-126)
Dat GTI'tje vanaf 1.20, is die van amsterdam? Daar komt een aardige puist licht van af. Veel beter dan de andere 2 golfjes
Dienst: Nationale PolitieEenheid: AmsterdamBureau: Dienst Controle Infrastructuur Verkeer / Team HoofdwegenSoort voertuig: Onopvallende (verkeers-) surveillance.Merk & type: Volkswagen Golf 6 GTI.Byzonderheden: Goed volgestopt met blauwe signalering, knipperende koplampen en een Hansch Movia SL bicolar
Wie of Wat is dat op 4.08 > 5.05 minuten.....
Volgens mij heb ik dit voertuig al een keer gezien en werd het toen gebruikt door een leidinggevende van Bergnet. Die zitten ook vrij dicht in de buurt daar. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.Je zou trouwens maar in de file staan en dat allemaal voorbij zien komen. Dan weet je zeker dat het nog wel even duurt.(Maar dat is niks vergeleken met de inzittenden van de bussen natuurlijk)
vraagje. ik zie geen hw of ladderwagen op het plaats ongeval staan. Mochten er zwaargewonden zijn hoe ga je deze naar beneden krijgen. denk niet via de gewone uitgang aangezien dat een beetje krap is??
Zijn auditor's van RWS en bergers hebben niks aan dit model voertuig moet toch een grote vrachtwagen zijn voor de bussen.
Ik ken regio's die daarvoor middelen hebben, zoals een rolsteiger of een grote kraan.......