GRIP 2 Middel hulpverlening (busongeluk botsing 3 bussen) A1 - Muiden 02-11-2013

Auteur Topic: GRIP 2 Middel hulpverlening (busongeluk botsing 3 bussen) A1 - Muiden 02-11-2013  (gelezen 38518 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Citaat van: noordernieuws link=msg=1216540 date=1383431205
Tientallen Hulpdiensten Aanrijdend, GRIP 2 ONGEVAL 3 TOURINGCARS A1 MUIDEN

Veel hulpdiensten naar ongeval A1

http://noordernieuws.nl/2013/11/02/thuiszorg-medewerkers-friesland-gewond-bij-ongeval-a1/
Dat GTI'tje vanaf 1.20, is die van amsterdam? Daar komt een aardige puist licht van af. Veel beter dan de andere 2 golfjes
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

superfly

• Forum gebruiker
Citaat van: JelmerR link=msg=1216537 date=1383429719
zie op deze video (2'.20) zelfs een ambu uit Apeldoorn (06-126)

Op volgend video ook de 06-181 te zien, en dan mogen we blij zijn dat dit overdag is gebeurd , s'nachts hadden we waar voor ons geld gehad.

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Citaat van: Groenemotormuis link=msg=1216592 date=1383441301
Dat GTI'tje vanaf 1.20, is die van amsterdam? Daar komt een aardige puist licht van af. Veel beter dan de andere 2 golfjes

YUP. Sterker nog er komt meer licht vanaf als de gemiddelde opvallende surveillancevtg.
Citaat van: Jerommeke link=msg=1199893 date=1378671851

Dienst: Nationale Politie
Eenheid: Amsterdam
Bureau: Dienst Controle Infrastructuur Verkeer / Team Hoofdwegen
Soort voertuig: Onopvallende (verkeers-) surveillance.
Merk & type: Volkswagen Golf 6 GTI.
Byzonderheden: Goed volgestopt met blauwe signalering, knipperende koplampen en een Hansch Movia SL bicolar O0

sjaak.dekoning

• Junior gebruiker
  • **
Citaat van: nexxon link=msg=1216544 date=1383432135
Wie of Wat is dat op 4.08 > 5.05 minuten.....

Auditor RWS

Blusdebrand

• Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Citaat van: TDMdR link=msg=1216552 date=1383435351
Volgens mij heb ik dit voertuig al een keer gezien en werd het toen gebruikt door  een leidinggevende van Bergnet. Die zitten ook vrij dicht in de buurt daar. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

Je zou trouwens maar in de file staan en dat allemaal voorbij zien komen. Dan weet je zeker dat het nog wel even duurt.

(Maar dat is niks vergeleken met de inzittenden van de bussen natuurlijk)

Zijn auditor's van RWS en bergers hebben niks aan dit model voertuig moet toch een grote vrachtwagen zijn voor de bussen.
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT

jeroen21

• manschap brandweer
  • Forum gebruiker
vraagje. ik zie geen hw of ladderwagen op het plaats ongeval staan. Mochten er zwaargewonden zijn hoe ga je deze naar beneden krijgen. denk niet via de gewone uitgang aangezien dat een beetje krap is??

Dimeg

• Brandweervrijwilliger
  • Senior gebruiker
Citaat van: jeroen21 link=msg=1216616 date=1383470891
vraagje. ik zie geen hw of ladderwagen op het plaats ongeval staan. Mochten er zwaargewonden zijn hoe ga je deze naar beneden krijgen. denk niet via de gewone uitgang aangezien dat een beetje krap is??

Zit weinig anders op dan tillen met een man of 10. Om een redding via het dak te doen zul je eerst een stuk dak open moeten knippen, omdat rechtstandig via het noodluik redden het ook niet helemaal is. Dan is het makkelijker om met zijn allen de handjes uit de mouwen te steken en voorzichtig te keren en draaien denk ik.

Heijnsbergen

• Forum gebruiker
Ik ken regio's die daarvoor middelen hebben, zoals een rolsteiger of een grote kraan.......

HIT

• Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Citaat van: Blusdebrand link=msg=1216606 date=1383468158

Zijn auditor's van RWS en bergers hebben niks aan dit model voertuig moet toch een grote vrachtwagen zijn voor de bussen.

Bergers komen vaak met kleinere voertuigen als men meer handjes nodig heeft O0 als ondersteuning voor de bergingsvoertuigen. Bij Leerentveld Zwolle hadden wij vroeger gewoon een personenbus hiervoor O0
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Citaat van: jeroen21 link=msg=1216616 date=1383470891

Citaat van: Heijnsbergen link=msg=1216622 date=1383472535
Ik ken regio's die daarvoor middelen hebben, zoals een rolsteiger of een grote kraan.......
Tja, alle HV,s hebben een steiger aan boord. Daar heb je geen redvoertuig voor nodig