Reanimatie

Auteur Topic: Reanimatie  (gelezen 3621 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Merijn

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 17 juni 2005, 12:38:14
Is goed als ze het er van te voren over hebben en als ze zo'n NR verklaring bij zich hebben maar als ik die familie niet bij het slachtoffer had aangetroffen maar wel dat briefje dan had ik daar weinig boodschap aan gehad. Op zo'n moment ga ik gewoon reanimeren.

En laten we reeel zijn. 9 van de 10 personen die op straat door wie dan ook gereanimeerd worden redden het uiteindelijk toch niet.

In 3.5 jaar op straat heb ik er 1 gehad die met hartslag de ambu in ging en die ook nog eens in het ziekenhuis bleven kloppen. En dat was twee weken geleden.

brandweerman83

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 28 juni 2005, 22:36:34
Volgens mij hebben ze in Amerika daar een mooi systeem voor als je dan een geel armbandje draagt gelijkend op het  live strong armbandje dan betekend dat dat je niet gereanimeerd wil worden

weet niet zeker of dit klopt heb het van horen zeggen

zou op zich wel een mooi systeem zijn. Als je dan iemand ziet liggen die gereannimeerd moet worden met zo'n armbandje weet je in ieder geval waar je aan toe bent

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #12 Gepost op: 29 juni 2005, 07:02:54
Volgens mij hebben ze in Amerika daar een mooi systeem voor als je dan een geel armbandje draagt gelijkend op het live strong armbandje dan betekend dat dat je niet gereanimeerd wil worden

weet niet zeker of dit klopt heb het van horen zeggen

zou op zich wel een mooi systeem zijn. Als je dan iemand ziet liggen die gereannimeerd moet worden met zo'n armbandje weet je in ieder geval waar je aan toe bent
Dat is alleen in het ziekenhuis zo, daarom worden daar in het ziekenhuis alle livestrongbandjes afgedaan om te voorkoemen dat iemand die wel gereanimeerd wil worden niet wordt gereanimeerd...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-