Middelbrand (woning) Langeraarseweg - Ter Aar 10-11-2013

Auteur Topic: Middelbrand (woning) Langeraarseweg - Ter Aar 10-11-2013  (gelezen 2197 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Professor in fictie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 416
  • ^Samen sta je sterk^
Reactie #10 Gepost op: 11 november 2013, 16:58:48
De pm 2184 van ter aar is een oude Tas weet niet of die nog volledig biza uitgerust is. Nu gebruikt als first-responder. Op de eerste foto van 112hm zie je volgens mij de achterkant. Zat er trouwens niet iemand van ter aar of nieuwkoop hier op het forum wellicht kan hij/zij meer licht op het wagenpark schijnen?

beetje off-topic weet wel dat hun Scania een van de mooiste brandweerwagens is die ik ooit gezien. ( o.a. leren zetels per manschap)
Freude am Fahren


Brandpreventje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,469
Reactie #11 Gepost op: 11 november 2013, 20:22:31
Ik kan je verzekeren dat Ter Aar maar 1 TS heeft. Er is ook geen 2e TS gaan rijden, ze hebben het blijkbaar met de PM "opgelost". En tja dat sein middelbrand, aan de alarmering van persvoorlichter en burgemeester is het toch echt een middelbrand geweest.

Citaat van: Peter71 link=msg=1219258 date=1384185367
Ik weet niet wat ter Aar aan voertuigen in de kazerne hebben staan. Als er een opschaling komt voor middelbrand ga ik er vanuit dat er een tweede TS is gaan rijden. Ik kan van hieruit niet zien wat daar allemaal gebeurt. Je kunt je beter af vragen hoe het dan uberhaupt opgeschaald kan zijn naar middelbrand zonder dat er dan een tweede korps geallarmeerd is.

Sorry professor maar je slaat de plank een paar keer mis. De 2184 is geen oude TS (http://www.brandweervoertuigenonline.nl/) en zeker niet BZK gepakt. Ook gebruiken ze hem niet als FR maar daarvoor gebruiken ze de WO 2110 omdat die sneller en wenbaarder is..

Citaat van: Professor in fictie link=msg=1219260 date=1384185528
De pm 2184 van ter aar is een oude Tas weet niet of die nog volledig biza uitgerust is. Nu gebruikt als first-responder. Op de eerste foto van 112hm zie je volgens mij de achterkant. Zat er trouwens niet iemand van ter aar of nieuwkoop hier op het forum wellicht kan hij/zij meer licht op het wagenpark schijnen?

beetje off-topic weet wel dat hun Scania een van de mooiste brandweerwagens is die ik ooit gezien. ( o.a. leren zetels per manschap)