Peter, begrijp me niet verkeerd ik vind je reactie heel nobel. Maar door met 7 man krampachtig zeilen te spannen zodat niemand het ziet wordt het slachtoffer niet beter, je kan het dus gooien op 'de pers interesseert me niet ik ben voor het slachtoffer bezig' maar in feite ben je alleen anderen aan het belemmeren.
Want wat heeft het slachtoffer eraan dat jij daar met een zeil staat dan? Privacy is het niet, want daar zorgt de pers zelf wel voor. De enige omstandigheden die ik kan bedenken is als het belemmerend werkt, de doorstroming kan hinderen, kleine kinderen die in de buurt zijn, veel mensen die passeren en dus ongevraagd iets aanschouwen etc.
Er zijn alleen genoeg gevallen waar dat niet bij is. Kom dus eens uit die koker, er zijn meer mensen die werken voor hun geld!! Ik vind dat zo krampachtig allemaal.
Ik heb trouwens nog steeds niets gehoord van je over waarom ik de pers had moeten wegsturen, je zou me er in het echt op aanspreken zei je dus ben ik ook benieuwd naar je gedachtegang.