MMT inzetbaar?

Auteur Topic: MMT inzetbaar?  (gelezen 7760 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bozo

• Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 17 juli 2005, 00:11:41
Volgens mij wordt het MMT-voertuig gereden door een ambuchauffeur, dus ook ambu-personeel maakt deel uit van het MMT
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!

Joris

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 17 juli 2005, 12:09:12
Dan komt de vito toch uit Leidens ziekenhuis? Ik denk dat ze dan overdag eerder de heli sturen want die is er binnen 5 minuten uit Amsterdam.
Geen idee Robin, ik dacht dat 'ie gealarmeerd werd op de code van de 15.. (P2000)

Greetz, Joris
343, never forget.

Rémon Duivestein

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 18 juli 2005, 22:54:29
Volgens mij wordt het MMT-voertuig gereden door een ambuchauffeur, dus ook ambu-personeel maakt deel uit van het MMT

Het MMT van rotterdam wordt gereden door de verpleger cq co-piloot. Ze zitten hier maar met zijn tweeen

MICK

• Gast
Reactie #13 Gepost op: 20 juli 2005, 15:08:31
MMT verpleegkundige is altijd een ambu verpleegkundige. In de heli werkt deze als navigator.

Paul

• Forum gebruiker
  • www.ambupleeg.web-log.nl
    • ambupleeg
Reactie #14 Gepost op: 20 juli 2005, 19:41:08
onzin, er zijn ook genoeg eerste hulp verpleegkundigen die mmt pleeg zijn.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

R.J. Dolislager

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 20 juli 2005, 20:01:25
zowiezo de helft van de mmt verpleegkundingen van de LL4 werkt in het UMCG. En in de heli werkt deze meestal als navigator waar nodig. Maar als er achterin een patient ligt die ernstig gewond is gaat de vpk ook achterin zitten en dan zal de piloot het zelf moeten opknappen

Bart S

• Gast
Reactie #16 Gepost op: 30 juli 2005, 13:00:58
Ja maar deze alarmeringen zijn voor het busje!!! Dus die mensen hebben natuurlijk hun pagers 's nachts mee naar huis.
Het MMT Maastricht is een grondgebonden MMT, dus moeten wel met het busje...

Bart

Bart S

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 30 juli 2005, 13:03:22
Geen idee Robin, ik dacht dat 'ie gealarmeerd werd op de code van de 15.. (P2000)
De Vito uit Leiden heeft geen eigen P2000 code. Als er een inzet is voor het busje wordt er een vrije ambu opgeroepen waarvan het personeel vervolgens het busje bestuurd. Volgens mij worden ze voornamelijk 's nachts ingezet wanneer de heli uit Amsterdam niet vliegt.

Bart

Bart S

• Gast
Reactie #18 Gepost op: 30 juli 2005, 13:06:15
Sinds wanneer zit er ambulancepersoneel op het MMT? Deze wordt, in beginsel, toch door ziekenhuispersoneel bemand?
De Helidek Officer op de VU (LL1) is een ambulancechauffeur met wat aanvullende opleidingen. Hij is tevens de bestuurder van het busje, mocht dat ingezet worden. Verder werken er enkele ambu verpleegkundigen als MMT pleeg.

Groeten,

Bart

Hammie

• Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 19 augustus 2005, 17:34:14
Ik weet toevallig hoe het er in Zwolle aantoe gaat daar rijd een chauffeur van RAV Zwolle het busje en gaan artsen mee van de isala kliniek.
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn