kan iemand nog mijn vraag beantwoorden??? ik begrijp dat het geven van zuurstof niet zo eenvoudig is als het lijkt.
Beste MIV
hoe wil jij bij een reanimatie zuurstof geven? Wil je gaan kapbeademen of wil je intuberen? Kan jij kapbeademen, dit isnog niet zo heelerg envoudig.Het zuurstof moet namelijk wel bij een patiënt naar binnen. Het is inderdaad zo dat bij de fles die jij op de foto hebt staan een freeflow gegeven word maar wel met gebruik van een ondemand valve die op de beademingsballon zit.
Persoonlijk zou ik je adviseren : hou lekker je geld in je zak , je hebt namelijk niet veel aan deze cursus als ehbo"er. Ik begrijp dat er mensen en bedrijven zijn die je graag deze cursus willen verkopen ::)maar het is zonde van je geld
!!!!!
Bij ons op de ambulance geven wij mensen zuurstof op geleide van de saturatie, dus we doen het niet zomaar. Laat het geven van zuurstof over aan de proffesionels, het is tenslotte een medicijn dus pas er mee op is mijn advies. Als het verkeerd gaat moet jij je wel verantwoorden