0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Dus moderators; inhaken, dit is een nuttig voorstel om onduidelijkheid in discussies te voorkomen, en daarmede een hoop onnodige woordenwisselingen!
inderdaad, maar veel van de discussies hier, waarvan deze er 1 is, worden op het spits gedreven, doordat er onduidelijkheid is over welke EHBO'ers men spreekt. En zo zijn er al heel wat discussies hier gevoerd. Maar inderdaad, je hebt gelijk in het opzicht dat het een lastige situatie geeft wat betreft de cross-posts .
Ik heb nog even wat foto's van zuurstofsets met mobilisil cilinder gemaakt.De standaard zuurstof koffer.Deze koffer word standaard geleverd met1 of 2 x 2Liter huur cilinder met geintegreerde reduceer Mobilsil(plus) 3 x Non-Rebreather maskers volwassenen2 x Non-Rebreather maskers kinderen1 x Merlin Pocketmasker+Nitril Handsschoenen1 x OngevalsschaarIndien gewenst zijn de volgende standaard opties voor geavanceerdere gebruikers toe te voegen.1 Optie : disposable beademingsballon volwassenen1 Optie : disposable beademingsballon kinderen1 Optie : disposable beademingsballon babyVerder kan je hem natuurlijk nog verder uitbreiden.Naar mijn mening zijn de cilinders met geintergreerde reduceer in bijzondere gevallen te gebruiken in een speciaal daarvoor ontworpen tas.Maar het gebruik in een tas vind ik aanmerkelijk minder veilig dan in een koffer. Dus dat vind ik voorbehouden aan mensen die er veelvuldig mee moeten werken. Dus niet de individuele eerste hulpverlener op evenement.