Middelbrand (camper) NS station Stationsplein - Dieren 17-11-2013

Auteur Topic: Middelbrand (camper) NS station Stationsplein - Dieren 17-11-2013  (gelezen 3995 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,469
Reactie #20 Gepost op: 18 november 2013, 19:17:05
Het risico bij een station met wissels e.d. is groter dan een recht stuk spoor.

Met een pomp krijg je niet meer water uit een brandkraan dan dat ie lever.
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1220823 date=1384715480
Wat is het risico van een spoorlijn met 1 of 2 perrons er aan gebouwd zonder stationsgebouw midden tussen de weilanden? Wat kan er uberhaupt mis gaan?

Als de druk te laag is kan je een TS of MSA direct naast de put zetten om wat meer aanzuigkracht te hebben. Tenminste zo gebeurd dat hier.

Ja, want hier staan de eisen voor bluswatervoorziening en bereikbaarheid.
Citaat van: Peter71 link=msg=1220834 date=1384716624
1 vraag. Is een bouwbesluit interessant voor een brandende camper, die wellicht op de parkeerplaats heeft gestaan?

Aangenaam, bevelvoerder.

Ja als de waterwinning niet op orde is maak ik middelbrand. Daarom mijn vraag, die bluswatervoorziening hoort op een station op orde te zijn.

Citaat van: FF4266 link=msg=1220900 date=1384765599
Ja, dat is nou nog eens een goed voorbeeld waarvoor er middelbrand voor waterwinning is gemaakt. Zo zijn er waarschijnlijk nog wel wat voorbeelden te noemen. Misschien deed de brandkraan het niet..

Rijst bij mij toch de vraag aan Brandpreventje, jij zegt preventist te zijn en daar ervaring in te hebben, heb je repressief ook ervaring, en kun je je een voorstelling maken waarom er middelbrand gegeven wordt bij zoiets voor de waterwinning?

Dit is inderdaad niet het Stationsplein waarover de twitter spreekt. Hmmm wie zei dat ik niet aan de twitter van de regio mocht twijfelen....????

Maar mensen, met deze info kan ik mij voorstellen dat je MB maakt. Daarom vroeg ik in mijn eerste bericht ook om meer info. Ook heb ik direct de reden waarom ik dat wilde weten. Ik weet genoeg.