Ik vind het belangrijk om te kijken wat er nu niet goed is, in mijn ogen namelijk het volgende:
De gele polo is te warm en verkleurt veel te snel! Daarnaast als hij nat wordt is hij nog een halve dag nat....
Het rode broekje (de mannen uitvoering) is veel te goedkoop, zit voor geen meter en vanwege het gaas ''man onvriendelijk'' (dat gaas heb ik er dan ook uitgeknipt)
De rode polotrui is op zich prima, alleen heb ik nog de versie met elastiek in de bouwen. De nieuwe hebben dat niet.
Kijk je naar wat dus beter kan:
Polo van een betere stof maken die voldoet aan de volgende eisen: Opvallend, niet te warm, kleurhoudend en niet onbelangrijk: Snel drogend!
Broek: Maak er meer een sportbroekje van. Met een sportbroekje kan je wel zwemmen, maar met de huidige broekjes kan je niet rennen..
Trui: Kan je houden. Je kan ook een iets sportievere versie ontwerpen.
Lange broek: Een soort lange sportbroek, voor de koudere dagen!
Ik zou graag een Hoodie zien in het pakket. Heerlijk op lange zwoele zomeravonden op het strand.
En natuurlijk moet de prijs niet zo ontzettend hoog zijn...
Daarnaast zou een overhemd voor het bestuur niet misplaatst zijn gecombineerd met een das en vest.
Mooie "R" van het logo (met reddingsboei) op de das en op de rechter borst van het vest en overhemd "reddingsbrigade"
Die overhemden zijn al in omloop voor leden die de persvoorlichting workshop hebben gevolgd. Deze hebben al het overhemd. Ik zie niet in waarom bestuursleden welke niet met de media in aanraking komen, een overhemd zouden moeten dragen.